Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
10:08 25 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Comunicat de presă Primăria Cumpăna 19 Martie 2015

ro

19 Mar, 2015 14:42 484 Marime text
Primăria şi Consiliul local Cumpăna, prin persoana doamnei primar, ec. Mariana  Gâju, vă informează că astăzi, 19 martie 2015, s-a lansat la Cumpăna proiectul “Calificare, recalificare și angajare asistată pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”, prin deschiderea cursului de florar decorator.

Proiectul este finanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 — 2013 și este implementat de către organizaţia Club Român Internațional (CRIN) în parteneriat cu Societatea Română de Reabilitare Orală (SRRO), S.C. Saatchi & Saatchi S.R.L. și S.C. Complex Grup SRL. Primăria Cumpăna este partenerul local al acestui proiect care pune la dispoziţie spaţiul necesar desfăşurării în bune condiţii a cursului şi, de asemenea, a realizat selecţia participanţilor. Un număr de 15 persoane cu dizabilităţi din comună, selectate de către inspectori din cadrul SPAS Cumpăna, vor participa la cursul de florar decorator. Durata cursului este de 3 luni, iar beneficiarii proiectului vor primi la finalul acestuia un certificat de calificare şi o subvenţie.

Prin intermediul acestui proiect se dorește creșterea gradului de incluziune socială a persoanelor care sunt expuse riscului de marginalizare și excluziune socială.

Obiectivele principale ale proiectului “Calificare, recalificare și angajare asistată pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități” sunt promovarea serviciilor de informare și consiliere pentru 870 de persoane cu dizabilități din mediul rural și urban din trei regiuni de dezvoltare: București — Ilfov, N-E și S-E, formarea a 760 persoane cu dizabilități în vederea obținerii unei calificări adaptate abilităților și nevoilor specifice dar și schimbarea atitudinii sociale privind grupurile vulnerabile, în special în ceea ce privește mediul de lucru, prin intermediul unei campanii de informare și promovare îndreptate în principal către angajatori, dar și către comunitățile locale.

Proiectul are o durată de 18 luni (mai 2014 — noiembrie 2015), iar valoarea totală a proiectului este de 9.385.891 de lei.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii