De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
02:28 23 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Telekom Romania a încheiat un acord de roaming național cu Orange și oferă clienților săi servicii 4G și 4G+ la un nivel superior

ro

16 Feb, 2016 14:39 405 Marime text
Telekom Romania anunță o etapă majoră a strategiei sale de broadband mobil, ca urmare a unui acord de roaming național încheiat cu Orange România. În baza acestui acord clienții Telekom Romania vor putea utiliza rețeaua Orange 4G/4G+, beneficiind de acoperire extinsă și calitate superioară pentru serviciile 4G și 4G+.
 
Acordul de roaming național dintre Telekom Romania Mobile Communications S.A. și Orange România S.A. acoperă serviciile de date 4G și 4G+, precum și serviciile de voce prin intermediul rețelei LTE, oferind clienților Telekom o experiență superioară în utilizarea serviciilor de broadband mobil. Astfel, clienții Telekom Romania se vor putea bucura de tehnologiile de comunicații 4G și 4G+ chiar și atunci când nu se află în aria de acoperire a rețelei 4G a Telekom Romania Mobile. Acest lucru va fi posibil prin utilizarea rețelei Orange 4G/4G+, care acoperă 72% din populație la nivel național și 96% din populația urbană. Trecerea de la o rețea la alta se va face fără întreruperi și nu va presupune niciun cost suplimentar pentru utilizatori.
 
Beneficiile acestui proiect vor permite Telekom Romania să continue investițiile în regiunile neacoperite în prezent și să promoveze oferte și servicii competitive, în avantajul clienților.
 
Prin acest demers, Telekom Romania își consolidează oferta de servicii broadband printr-un avans semnificativ al serviciilor de comunicații 4G, în plus față de tehnologia de vârf FTTx care oferă clienților viteze de Internet de până la 1 Gbps și cele mai bune servicii de televiziune.
 
Independent de acordul de roaming național, Telekom Romania și Orange România au semnat, de asemenea, un contract de acces la rețeaua fixă urbană de fibră optică a Telekom. Acesta permite Orange să intre pe piața serviciilor de comunicații fixe și să ofere clienților săi Internet fix de mare viteză, precum și servicii TV îmbunătățite.  
 
Formatul acestor proiecte, care au la bază cele două contracte, permite Telekom Romania și Orange România să concureze în continuare independent pe piață, în conformitate cu propriile politici comerciale și strategii de business.
 
Mai multe detalii privind ofertele comerciale care au la bază acordul de roaming național vor fi comunicate în perioada următoare.
 
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.
 
La sfârșitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii