Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
04:45 30 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Intalnire ANAT cu agentiile de turism din regiunea sud-est

ro

09 Dec, 2015 17:36 484 Marime text
Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat ieri, 8 decembrie 2015, strategia de promovare şi bilanţul Mamaia Style 2015, in fata a 40 agentii de turism din judeţul Constanţa, la intâlnirea Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) cu agentiile de turism din regiunea Sud Est.
 
Presedinte ANAT, dl. Aurelian Marin şi executivul ANAT, alaturi de câţiva dintre membrii boardului de conducere a ANAT au dezbătut teme de interes pentru activitatea agenţiilor, legate de licenţiere, asigurarile de insolvabilitate şi faliment pe care agenţiile sunt obligate prin lege sa le aibă, problemele de legislatie a muncii, modul de aplicare a legii tichetelor de vacanta, teme de fiscalitate specifică agenţiilor de turism, subiecte legate de relaţia cu hotelierii şi alţi furnizori de servicii turistice.
 
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: “La intâlnirea de ieri am prezentat bilanţul anului 2015 pe Litoral şi in Delta Dunării, precum şi strategia de promovare Mamaia Style, stabilita de Comisia Monitorizare a Taxei de Promovare din cadrul ALDD. Am prezentat noile rute aeriene in plan, pe care le-am introdus prin eforturi comune derulate impreună cu conducerea Aeroportului „Mihail Kogălniceanu” Constanţa, am prezentat conditiile programului Constanta City Break, lista târgurilor la care invitam GRATUIT agentiile ANAT sa participe, in standul Asociatiei Litoral-Delta Dunării si am oferit din nou agentiilor de turism brosurile şi filmele de promovare Mamaia in limbile engleză, italiană, turcă, ebraică, poloneză şi greacă.
 
De asemenea, am consultat cele 40 de agentii de turism prezente, pentru proiecte, evenimente şi strategii de promovare ce vor fi finanţate prin Taxa de Promovare Mamaia. Continuăm astfel un dialog constant cu operatorii privaţi din turismul local pentru promovarea şi dezvoltarea turismului in destinaţiile pe care le reprezentăm.”
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii