Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
04:01 23 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Vadim Tudor Moartea prematură ar fi fost cauzată de niște pastile chinezești

ro

15 Sep, 2015 07:24 1948 Marime text
 
Niște pastile din China pentru diabet i-ar fi înrăutățit starea de sănătate, potrivit unui al lui Vadim Tudor, care ar fi spus că Tribunul le-ar fi luat în trecut.
 
Codrin Stefanescu, apropiat al lui Corneliu Vadim Tudor a precizat că anul trecut acesta ar fi luat niște pastile pentru diabet care i-au înrăutățit starea de sănătate.
 
„Depășind problemele politice, Vadim Tudor a fost un om mare de cultură, un patriot, îți iubea țara, era un bun orator, un om care era iubit și respectat de oameni. Azi, cu Vadim Tudor a murit vocea acestei zone românești. Era un mare om de cultură și un poet. Era important să cunoști măcar o sutime din cultura pe care o avea. Am aflat că medicii s-au chinuit 2 ore să îl resusciteze. Anul trecut, avea tot edem pulmonar. În plus, marea problemă venea de la diabet. A încercat niște pastile chinezești, medicii i-au spus că i-au înrăutățit starea. La un moment dat lucrurile se agravaseră, cei din anturaj spun că asta a fost problema importantă.  Nu se aștepta nimeni să moară. Avea insuficiență respiratorie, a mers la spital și apoi a făcut infarct. Duminică știu că m-a sunat, era ok, un prieten a vorbit aseară cu el la telefon. Nimeni nu se aștepta. Am avut ce învățat în preajma acestui om”, a declarat Codrin Ștefănescu, la Realitatea TV.




Sursa foto: report24h.com

Ti-a placut articolul?

Comentarii