Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
13:55 23 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Cunoaşte-ţi drepturile şi exercită-le apelând 021 9615!

ro

17 Aug, 2015 17:04 716 Marime text
 
Luna aceasta a fost lansat Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a Consumatorilor în domeniul activităţii notariale. Proiectul este iniţiat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons, sub egida Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, cu sprijinul  Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România (UNNPR).
În  cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul activităţii notariale, totodată aceştia pot depune sesizarea şi în format scris prin e-mail la adresa: notariat@infocons.ro sau prin poştă la O.P. 4, C.P.4, sector 3, Bucureşti. Numărul de telefon este cu tarif normal în reţeaua Telekom apelabil din toate reţelele, iar informarea şi consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum şi demersurile necesare  în vederea Soluţionării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori şi cabinetele notariale.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons, unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independenţă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii