De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
21:31 25 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Ce amenzi au primit, ieri, de la CNA, cele mai tari posturi tv din România. Leo de la Strehaia principalul motiv la una din televiziuni

ro

04 Sep, 2015 06:05 799 Marime text







Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat, ieri, în şedinţă publică, rapoartele întocmite de Direcția Monitorizare ca urmare a reclamațiilor primite și a decis aplicarea de sancțiuni.

Astfel, cu amendă în cuantum de 30.000 de lei, a fost snacţionat postul Kanal D, deoarece la difuzarea mai multor ediţii ale emisiunii „WOWBiz” din perioada martie - iulie 2015, radiodifuzorul a încălcat Codul de reglementare a conținutului audiovizual, potrivit cărora „Moderatorii, prezentatorii şi realizatorii programelor au obligaţia să nu folosească şi să nu permită invitaţilor să folosească un limbaj injurios sau să instige la violenţă”  și, după caz, pe cele ale art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la protecția minorilor.
În cea mai mare parte din edițiile cuprinse în raportul de monitorizare, subiectele abordate au fost legate de aspecte din viața privată a cântăreţulului cunoscut de public sub numele Leo de la Strehaia. De asemenea, s-a ținut cont de faptul că duminica se difuzează un „best of” din cadrul edițiilor săptămânii curente, începând cu ora 13.45, marcaj AP (acordul părinților), oră destinată audienței generale.

Cu amendă în cuantum de 20.000 de lei a fost snacţionat postul B1 TV pentru emisiunea „Lumea lui Banciu”, ediţiile din 10.06.2015 şi 01.07.2015, în care nu s-au respectat dispozițiile  art. 32 (1), art. 33 alin. (1, 3) şi art. 40 alin. (3) din Codul audiovizualului.

Nici România Tv nu a scăpat de CNA care i-a aplicat o amendă în cuantum de 7.000 de lei, deoarece la difuzarea emisiunii „Breaking news” din 21.04.2015 nu au fost respectate prevederile art. 40 alin. (1) din Codul audiovizualului.

TVR 1 a fost somat public pentru emisiunea „Starea naţiei”, ediţiile din 22.04, 15.06 și 17.06.2015, pentru că radiodifuzorul nu a ţinut cont de dispozițiile art. 40 alin. (3) şi nici de cele ale art. 64 alin. (1) lit. b) din Codul audiovizualului.



 

Ti-a placut articolul?

Comentarii