Cât valorează cel mai scump brand din lume
Cât valorează cel mai scump brand din lume
06 Oct, 2014 21:37
ZIUA de Constanta
1488
Marime text
Brandurile cele mai valoroase sunt, în acest moment, Apple, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanţă destul de mare de Google, 67,4 miliarde dolari şi Coca-Cola, 64,7 miliarde dolari, informează Mediafax. Acestea, alături de alte șapte mărci din lume aflate în top 10 aparţin companiilor americane. Apple, Google şi Coca-Cola sunt urmate în top, în ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald’s (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) şi Philip Morris (44,8 miliarde dolari).
Printre brandurile prezente în top se numără şi Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L’ Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) şi Allianz (99).
Printre brandurile prezente în top se numără şi Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L’ Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) şi Allianz (99).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii