Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
23:30 25 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Ştiţi cât costă reparaţia capitală şi revizia navei tip dragor maritim? Iată cât scoate din conturi Unitatea Militară 02022 Constanţa! (document)

ro

09 May, 2017 00:00 985 Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară (UM) 02022 Constanţa scoate la licitaţie contractul „Reparaţie capitală / revizie majoră cu modernizare pentru nava tip dragor maritim“, în valoare estimată fără TVA cuprinsă între 10.084.033,62 şi 30.252.100,85 de lei.
 
În perioada 2017 - 2021 se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. În perioada de derulare a acordului-cadru, contractele subsecvente se vor încheia şi derula pentru fiecare navă. Contractele subsecvente pot fi anuale sau multianuale, în funcţie de perioada de execuţie a acestora. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 20.168.067,24 de lei fără TVA.
 
Potrivit anunţului de participare publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu maximum trei agenţi economici, pe o durată de 48 de luni. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 9.06.2017, ora 9.30. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi, la ora 10.00. Societăţile care vor lua parte la această procedură vor depune o garanţie de participare în cuantum de 150.000 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţie de decizie in cadrul UM 02022 responsabile de atribuirea contractului sunt: Hăulică Dan - comandant, Gidiuţă Victor - locţiitor comandant, Zaharia Milu Constantin - şef de stat major, Cozianu Ilie - şef centru de sprijin logistic pentru resurse materiale, Preda Ovidiu - contabil-şef, Pătraşcu Octavian, Bucur Silviu, Paraschiv Emanuel, Anton Ioan, Gavrilă Mihaela, Căciularu Stelian (membru de rezervă), Tanase Marian (membru de rezervă), Cuţoveanu Marian (membru de rezervă), Preda Mihaela Cristina (membru de rezervă).
 
Societăţile ofertante vor prezenta lista cu principalele servicii efectuate în ultimii cinci ani, similare cu cele care fac obiectul acordului-cadru: servicii de reparaţii nave, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 20.168.067,24 de lei la nivelul unui contract sau al mai multor contracte. Declaraţie privind personalul, prin care operatorii economici să facă dovada că dispun de un minim de personal de specialitate considerat strict necesar pentru efectuarea serviciilor, respectiv: un inginer/subinginer construcţii nave; un inginer/subinginer UTS; un inginer (subinginer) TCM; un inginer/subinginer radio-electronist; un proiectant; un desenator; doi maiştri; doi tehnicieni; doi curăţitori de faţade/sablatori; doi vopsitori; doi lăcătuşi construcţii metalice şi navale; patru sudori; doi tubulatori navali; un izolator; un instalator; doi electricieni; un radio-electronist; un frigotehnist; doi tâmplari/dulgheri; doi motorişti; un frezor; un strungar; doi macaragii, personal CTC - o persoană. Personalul propriu şi/sau subcontractat propus de candidat va avea competenţe/specializare/atestare în domeniul lucrărilor solicitate prin caietul de sarcini. 

Date privind execuţia serviciilor 

Serviciile se vor efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, iar prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Recepţia serviciilor executate la sediul prestatorului se va face de către reprezentanţii beneficiarului. Transportul navei la şi de la sediul prestatorului, pentru predarea/primirea navei în/din reparaţie, se va executa în mod normal de către beneficiar. La cererea beneficiarului, nava se poate deplasa remorcată, situaţie în care serviciile de remorcaj şi tranzit canal vor fi executate de către prestator. Orice alte cheltuieli de rermorcaj, pilotaj etc. pentru intrarea navei în şantier/doc, mutarea navei în perimetrul sediului prestatorului, la cererea prestatorului sau ca urmare a necesitaţii finalizării reparaţiilor cuprinse în prezentul caiet de sarcini, vor fi suportate de către prestator. Transportul subansamblurilor pentru prelucrare (reparaţii) ce nu pot fi reparate la bordul navei, la şi de la sediul atelierelor de reparaţii, se va executa de către prestator. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către prestator. Garanţia pentru servicii de reparaţii, furnizare şi instalare echipamente este de 24 de luni de la semnarea procesului-verbal de recepţie finală de către comisia de supraveghere şi recepţie a serviciilor contractate, cu excepţia cazurilor în care este prevăzută o durată mai mare în condiţiile tehnice minimale înscrise în prezentul caiet de sarcini.
 
Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Predarea-recepţia serviciilor se va face la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare şi acceptanţă întocmite de prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/masurători în prezenţa beneficiarului. Date privind stabilirea reţetei de piturare: viteza maximă = 17,5 Nd; regim de navigaţie: 90 de zile/an; vopsea antivegetativă cu durată de viaţă de cel puţin 36 de luni.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii