Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
22:38 27 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Se caută o firmă care va presta servicii de curăţenie Licitaţie de circa 400.000 de lei la SPIT Constanţa (document)

ro

05 Mar, 2016 00:00 1244 Marime text

Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa caută o firmă care se va ocupa de curăţenia birourilor, holurilor, scărilor, dar şi a perimetrului de intrare în locaţii şi a zonei exterioare, din jurul clădirilor.
 

În acest sens, va fi organizată o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Prestări servicii de curăţenie“, în valoare estimată cuprinsă între 275.833,17 şi 399.728,92 de lei. Potrivit anunţului nr. 385454/3.03.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul constă în asigurarea curăţeniei tuturor spaţiilor închise şi deschise, incluzând birouri, holuri, scări, grupuri sanitare, perimetrul de intrare în locaţii, cel exterior, din jurul clădirilor, a trotuarelor şi a căilor de acces şi a curţii interioare, acolo unde este cazul. Totodată, vor fi avute în vedere colectarea şi depozitarea selectivă a deşeurilor în recipiente amplasate în afara zonei de lucru. Suprafaţa aproximativă ce trebuie curăţată este de 4.585,34 mp (suprafaţa acoperită cu gresie, faianţă, mochetă, linoleum, parchet melaminat, geamuri, curţi şi trotuare).
 
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 21 martie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. Cuantumul garanţei de participare este de 5.516,66 de lei, iar pentru IMM-uri, de 2.758,33 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Virginia Uzun - director executiv, Carmen Aurelia Trentea Tatu - director executiv adjunct, Mariana Pirleala - şef Serviciu Financiar-contabilitate, Florin Lăzăroaia - şef Serviciu Juridic, Daniela Iovu - şef Serviciu Achiziţii publice, Gabriel Grigoraş - serviciu Tehnic-investiţii, Ecaterina Ioana Gavrilă Dima - inspector Serviciul Financiar-contabilitate, Andreea Veronica Ocheşel - consilier juridic Serviciul Achiziţii publice, Irina Cristea - inspector Serviciul Tehnic-investiţii, Ana Hirgau - referent Serviciul Financiar-contabilitate.

Condiţii pentru ofertanţi 

Participanţii la această licitaţie trebuie să prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, respectiv 2013, 2014 şi 2015, care trebuie să fie cel puţin egală cu valoarea de 551.666,34 de lei. De asemenea, aceştia vor prezenta lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani (raportată la data-limită de depunere a ofertelor), din care să rezulte că au fost prestate servicii similare cu cele ale prezentei proceduri a căror valoare cumulată a fost de minimum 275.833,17 lei fără TVA.
 
În anul 2011, contractul, în valoare de 170.664 de lei, a fost câştigat de Herarconi SRL.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de participare la aceasta licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii