Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
18:43 24 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Achiziţii noi la Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol (document)

ro

27 Oct, 2015 00:00 941 Marime text


Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol anunţă organizarea licitaţiei pentru atribuirea contractului „Furnizare, instalare, punere în funcţiune şi training echipamente medicale specifice, necesare pentru dotarea secţiilor de recuperare“, în valoarea de peste două milioane de lei.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 163827/23.10.2015, vor fi achiziţionate următoarele echipamente: aparat laser terapie cu accesorii - 10 bucăţi, aparat ultrasunete cu accesorii - 10 bucăţi, combină electroterapie cu accesorii - 9 bucăţi, aparat magnetoterapie cu câmp electrostatic pulsatil - 3 bucăţi, aparat drenaj limfatic cu accesorii - 3 bucăţi, aparat magnetoterapie cu accesorii - 6 bucăţi, ecograf - 1 bucată, cazi medicale pentru persoane cu dizabilităţi - 5 bucăţi, căzi medicale pentru şezut - 5 bucăţi, baie galvanică patru celulară - 7 bucăţi, generator de impulsuri electromagnetice terapeutice - 2 bucăţi, cadă medicală hidromasaj şi duş subacval - 8 bucăţi, cadă medicală simplă - 5 bucăţi, bucătărie parafină pentru mâini - 1 bucată, sistem elevator pentru accesul pacienţilor cu dizabilităţi în bazin - 2 bucăţi.
 
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 3.12.2015, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise a doua zi, la ora 10.00. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 2.322.580,65 de lei. Cuantumul garanţiei de participare este de 23.225,81 de lei. Durata contractului-cadru este de 90 de zile începând de la data atribuirii.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea contractului sunt: manager - Elena Roxana Almăşan, director economic - Mihaela Oprişan, director medical - Elena Valentina Ionescu, director îngrijiri - Carmen Oprea, Birou achiziţii publice - Florina Pleşa, şef Birou Achiziţii publice - Iuliana Daniela Luca, Birou Achiziţii publice - Monica Nicoleta Cealera, Birou Achiziţii publice - Farida Ali, dr. Sibel Demirgean, dr. Daniela Profir, dr. Aurora Zorica Prăjitura,  dr. Liliana Elena Stanciu.
 
Anunţul de participare la această licitaţie poate fi consultat în secţiunea „Documente“.

Ti-a placut articolul?

Comentarii