Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
22:36 16 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

ZILELE PARTENERIATULUI PUBLIC-PRIVAT

ro

26 Mar, 2015 18:32 735 Marime text
Reprezentantii administratiei publice si cei ai mediului de afaceri isi dau intalnire in iunie, la Romexpo, in cadrul primului mare eveniment dedicat celor doua sectoare.

Public Research si agentia de publicitate Godmother organizeaza, in perioada 5-6 iunie 2015, prima editie a Zilelor Parteneriatului Public-Privat. Evenimentul are loc la Romexpo - pavilioanele C4 si C5, pe o suprafata de 5000 de metri patrati.

Zilele Parteneriatului Public Privat isi propune sa reuneasca in premiera, in acelasi spatiu al dialogului, cei mai importanti actori ai scenei Administratiei Publice si furnizorii de bunuri si servicii inovative destinate institutiilor publice. O componenta importanta a acestui eveniment este schimbul de idei si experiente intre reprezentantii administratiilor publice locale si centrale si antreprenori, favorabil dezvoltarii mediului de afaceri din Romania.

Zilele Parteneriatului Public-Privat se adreseaza atat ministerelor, agentiilor, serviciilor deconcentrate si autoritatilor publice locale, cat si furnizorilor de produse si servicii, finantatorilor, ONG-urilor, studentilor la diferite facultati (SNSPA, ASE, Universitate, Agronomie, etc) si nu in ultimul rand mass-media.

„Pornind de la constatarea ca viteza de insertie a inovarii in sectorul public este redusa, Zilele Parteneriatului Public-Privat reprezinta un spatiu de prezentare a celor mai noi tehnologii, bunuri si servicii ce pot contribui la cresterea performantelor autoritatilor si institutiilor publice. Privind parteneriatul public-privat intr-o forma extinsa, evenimentul isi propune sa dinamizeze colaborarea dintre cele doua sectoare”, declara Dragos Dinca – presedintele Public Research, conferentiar universitar SNSPA - Facultatea de Administratie Publica.

La eveniment sunt invitati sa participe ministri, secretari de stat, presedinti de Consilii Judetene, functionari publici de conducere si executie, manageri si administratori publici, primari si viceprimari, secretari de unitati administrativ-teritoriale precum si lideri de opinie si reprezentanti ai mediului de afaceri.

Ce cuprinde evenimentul:
  • Conferinte/dezbateri in care se prezinta solutii sau produse inovative dedicate institutiilor publice
  • Exemple de bune practici ale industriei din tara si strainatate
  • Prezentari ale furnizorilor
  • Cursuri autorizate gratuite
O componenta importanta a acestei prime editii a Zilelor Parteneriatului Public-Privat este conferinta „Orasul Inteligent” – aflata deja la cea de-a treia editie.

Evenimentul este organizat de grupul de cercetare "Dezvoltare si Planificare Urbana" din cadrul Facultatii de Administratie Publica SNSPA. Scopul conferintei este de a aduce la masa dezbaterilor, teoreticieni si specialisti, in vederea dezvoltarii unei strategii de viitor sustenabile privind orasele tarii.

Participarea la conferinta „Orasul Inteligent” este deschisa cadrelor didactice, cercetatorilor si studentilor din toate ariile stiintelor administrative. Incurajam totodata si participarea specialistilor din administratia publica romaneasca. Mai mult, ca urmare a acestei initiative va fi elaborat un volum al conferintei care va cuprinde cele mai importante idei, declaratii si bune practici identificate in cadrul acestor discutii.

Mai multe detalii despre Zilele Parteneriatului Public-Privat – program, evenimente, invitati, parteneriate - pe www.zppp.ro

De asemenea, cei care doresc sa devina expozanti la Zilele Parteneriatului Public-Privat sunt invitati sa se inscrie pentru participare pe site-ul evenimentului www.zppp.ro

Persoana de contact parteneriate media/ sponsori / expozanti:

Raluca Iuga – PR Manager Godmother

Tel: 0755.230.146 ; e-mail: raluca.iuga@godmother.ro

Zilele Parteneriatului Public Privat este un eveniment organizat de Public Research- cel mai mare jucator in piata cursurilor autorizate ANFP, dedicate mediului administrativ din Romania si de Godmother – agentie de publicitate full-service cu o expertiza de 16 ani in domeniul comunicarii.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii