Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:25 20 09 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Campania de informare ”Mesaje pentru Marea Neagra” a atins peste 4 milioane de persoane

ro

17 Dec, 2009 15:50 1107 Marime text

Campania de informare ”Mesaje pentru Marea Neagră” a atins peste 4 milioane de persoane

Campania dedicată salvării Mării Negre s-a bucurat de susţinere din partea liderilor de opinie şi a avut o audienţă semnificativă

Bucureşti, 17 decembrie 2009: Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră”, iniţiată şi derulată pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru susţinerea Institutului Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanţa, a avut ca scop, pe lângă strângerea de fonduri şi echipamente pentru Institut, informarea şi sensibilizarea publicului cu privire la dezastrul ecologic care ameninţă Marea Neagră.

Campania de informare a implicat transmiterea succesivă a mai multor mesaje, cuprinzând rezultatele unor cercetări privind diminuarea drastică a numărului de delfini din Marea Neagră, dispariţia anumitor specii, dar şi despre cauzele dezastrului din Marea Neagră şi timpul necesar refacerii ecosistemului marin. Mesajele au fost astfel concepute încât să sensibilizeze publicurile vizate şi să determine implicarea activă a acestora în proiect.

Parteneriatele încheiate în prima etapă a campaniei, derulată în perioada 13 octombrie-13 noiembrie, au asigurat proiectului o bună vizibilitate în toate mediile de comunicare locale, dar şi la nivel internaţional. Punctul forte al acestei campanii a fost componenta online, prin care ”Mesaje pentru Marea Neagră” a beneficiat de sprijinul unor bloggeri precum Cabral, Alina Gorghiu şi Bogdan Ciuclaru. În plus, mesajele campaniei au fost comunicate activ pe Twitter şi Facebook, unde au fost urmărite de numeroase persoane.

Campania a fost puternic promovată online, atât prin parteneriatele încheiate cu Realitatea-Caţavencu, cât şi prin cele cu Agora Media şi Green Report. Site-ul campaniei, www.mesajepentrumare.ro a fost vizitat de 11.859 ori, iar utilizatorii au postat peste 350 de mesaje de susţinere. De asemenea, proiectul s-a bucurat de promovare şi la radio Guerrilla şi RFI, intervenţiile fiind ascultate de aproximativ 40.000 de persoane.

”Ne-am pus foarte mari speranţe în această campanie şi ne bucurăm că, fără a avea niciun fel de sprijin financiar, am reuşit să atingem un public atât de vast. Toţi partenerii implicaţi în proiect au lucrat pro bono, evenimentele, promovarea şi creaţia campaniei realizându-se cu buget 0. Oamenii ne-au demonstrat că sunt dornici să se implice într-un astfel de proiect şi că le pasă de viitorul Mării Negre. Am fost plăcut surprinşi să primim 28 de oferte de voluntariat, chiar şi de la români din străinătate”, a declarat Elena Olteanu, General Manager 4 ACE-pr&publicity.

Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră” va fi continuată şi în 2010, la ora actuală existând perspective bune de strângere a fondurilor necesare proiectelor gândite de Institutul Grigore Antipa.

Partenerii campaniei au fost: Asociaţiile Advice Students şi ASLS, Animotion Production, Academia Caţavencu, Aesop Media, Agora Media, studioul de creaţie BroHouse, Cotidianul.ro, Club 66, eOk.ro, hotcity.ro, reţeaua Info-Sănătate, Greenpeace, Green Report, agenţia de monitorizare a presei Media Image, Atelierul de Creaţie Mix, Muzeul Naţional de Geologie, Pepsi Co., Realitatea.net, Radio RFI, Casa de avocatură Sorescu şi Mateescu, subasalt.ro şi Universitatea de Știinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti. Bloggerii care au sprijinit campania au fost: Alex Goagă, Alina Gorghiu, Andra Cervacov, Andrei Chirică, Artistu, Asybaris, Bogdan Ciuclaru, Cabral, Chinezu, Codrin Scutaru, Liviu Raţiu, Laurenţiu Matache, Octavian David, Radu Restivan, Simona Tache, Simona Stănescu, Ștefan Angelescu, Sympra, Claudiu Vrînceanu.

Despre 4 ACE–pr&publicity

Agenţia 4 ACE este specializată în PR şi publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie şi de produs. Experienţa 4 ACE în promovarea imaginii de companie şi de produs implică o foarte bună cunoaştere a mass-media, organizarea de ample campanii de promovare de produs şi corporate, realizarea de strategii de comunicare şi imagine, organizarea de evenimente de promovare. Agenţia este singura din România certificată ISO, pentru managementul calităţii serviciilor oferite. Din portofoliul actual al agenţiei fac parte Baumix, Dermastyle, Digital Cable Systems, Flamingo International şi Flanco, Genius, Indesit Company, OKI Printing Solutions.

Pentru mai multe detalii vizitaţi site-ul www.4ace.ro.

Despre Institutul Naţional de Cercetare şi Dezvoltare Marină “Grigore Antipa”

Institutul Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” (INCDM) se află sub autoritatea Ministerului Mediului, fiind creat în 1999 prin reorganizarea Institutului Român de Cercetări Marine. INCDM are ca principale domenii de activitate cercetarea fundamentală, aplicativă şi tehnologică în domeniul oceanografiei, ingineriei costiere, ecologiei, protecţiei mediului şi resurselor marine vii, cu rol crucial pentru cunoaşterea, protecţia şi gestionarea zonei costiere şi a mediului marin în zona economică exclusivă proprie României la Marea Neagră.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii