Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
20:24 19 09 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

La cât este estimat contractul de curăţenie şi întreţinere a sediilor Consiliului Judeţean Constanţa

ro

12 Sep, 2017 00:00 645 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa cumpără servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor proprii. Achiziţia se va împărţi pe două loturi, respectiv:
- lot 1 - sediul Consiliului Judeţean Constanţa din bulevardul Tomis nr. 51, municipiul Constanţa; Sediul CJC din strada Mircea cel Bătrân nr. 106, municipiul Constanţa; sediul CJC de pe aleea. Magnoliei nr. 2, bl. L4, municipiul Constanţa, Centrul de Excelenţă în Turism şi Servicii Tomis, strada Nicolae Titulescu nr. 32, municipiul Constanţa. 
 
- lot 2 - Pavilionul Expoziţional din bulevardul Mamaia nr. 331A, municipiul Constanţa.
 
Contractul va cuprinde servicii prestate pe o durată de 12 luni. În ceea ce priveşte lotul 1, suprafaţa totală actuală aferentă spaţiilor unde se vor presta servicii de curăţenie este de 5.413,70 mp. Valoarea minimă estimată pentru acest lot este 649.644 de lei fără TVA.
 
În privinţa lotului 2, cantitatea estimată pentru prestarea serviciilor este reprezentată de numărul orelor de prestare a serviciilor de curăţenie la Pavilionul Expoziţional, în funcţie de evenimentele ce urmează a se desfăşura pe parcursul anului. Numărul minim de ore estimat este 7.000 pe an. Valoarea minimă estimată pentru lotul 2 - 105.000 de lei fără TVA.
Valoarea totală minimă estimată este de 754.644 de lei fără TVA. 

În cea de-a doua variantă, contractul de servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor proprii, pe două loturi, are o durată de 15 luni şi o valoare totală maximă estimată de 944.055 de lei fără TVA, după cum urmează - lot 1 - 812.055 de lei fără TVA; lot 2 - 132.000 de lei fără TVA. 

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aprobă/semnează documente emise în legătură cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aprobă bugetul aferent autorităţii contractante, necesar finanţării contractului de achiziţie publică, al reprezentantului legal al Consiliului Judeţean Constanţa, conform art. 63, alin. 1 din Legea 98/2016, sunt: Tuţuianu Marius Horia, Learciu Dumitru Daniel, Palaz Claudiu lorga, Matichescu Mirela Florenţa, Belu Mariana, Banciu Mihaela Leila, Blacioti Georgeta, Cristache Florina, Petrachi Mihaela Anca, Rancichi Sebastian Fiorin, Hagea Cristian Adi, Georgescu Elena, Nache loan Mihai, Tănase Carmen Ioana, Lungu Mihaela, Sorescu Raluca, Manea Elena Liliana, Iordache Elena Mihaela, Circiu Veronica, Comanici Carmen, lonescu Adrian Victor, Banica Marian, Coman Raluca Florentina, Saghiu Victoria Ivonne, Tănasă Getuţa, Dimitrov Cristina Mădălina, Stoica Carmen Magdalena, Pedestru Carmen Luminiţa Adriana, Papuc Adriana, Creangă Viorel. 

Consilieri judeţeni: Bereş Adrian Petre, Bizineche Adrian, Bercaru Nicoleta, Bola Bogdan-Alexandru, Ciobanu Cosmin, Cruşoveanu Marian, Donţu Gheorghe, Drăghici Rareş-Cosmin, Enescu Dumitru-Marius, Florea Dumitru, Găluşcă Constantin, Gheorghe Veronica-Adriana, Gima Stelian, Goidea Florin, lordache Marian, Lămureanu Gheorghe, Lokman Ionela, Marinescu Ion, Matei Radu-Bogdan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mocianu Sorin, Moldovanu Vasile, Muhscină Gheorghe, Nedelcu Sabrina-Maria, Niculescu George- Sergiu, Pintilie Mircea, Popa Liviu, Savlovschi Marcel, Turcu Daniel, Zahariuc Cristian-Florin, Niţă Luminiţa, Lebidov Steluţa şi Stanca Costel.
 
Licitaţia va avea loc pe 10.11.2017.

Ti-a placut articolul?

Comentarii