Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:32 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cât costă dezinsecţia, dezinfecţia şi deratizarea în Porturile Constanţa, Midia şi Mangalia (document)

ro

25 Mar, 2017 00:00 3029 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime (CN APM) SA Constanţa scoate la licitaţie contractul „Servicii de dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare în Porturile Constanţa, Midia şi Mangalia“, în valoare de 198.900 de lei.
 
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe 10.04.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 5.05.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare va fi de 1.900 de lei.
 
CN APM SA Constanţa are obligaţia să asigure în incintele portuare serviciile de dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare asupra bunurilor pe care le are în administrare. Prestarea acestor servicii este necesară, dat fiind contextul situaţiei epidemiologice internaţionale, în vederea aplicării prevederilor Programului naţional de măsuri antiepizootice pe platformă portuară.
 
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de atribuirea contractului sunt: director general - Nicolae Dan Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, director tehnic - Ion Tomescu, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Iulian Pepi Tănase, şef Serviciu Patrimoniu - Constantin Brandi.
 
Ofertantul va face dovada prestării de servicii similare cu cele solicitate, în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, în valoare cumulată de minimum 190.000 de lei la nivelul unui contract sau al mai multor contracte, valoare fără TVA. La solicitarea entităţii contractante se vor prezenta, doar de către ofertantul clasat pe primul loc şi după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, documentele care să confirme prestarea serviciilor similare duse la bun sfârşit în ultimii trei ani. Ofertanţii vor mai prezenta lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani, însoţită de o descriere a contractelor prezentate ca experienţă similară, cu indicarea următoarelor informaţii: numărul şi data contractului invocat drept experienţă similară, valoarea, beneficiarii publici sau privaţi, data documentului de recepţie/predare-primire.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii