Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
18:13 26 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

12 milioane de lei pentru reabilitarea parcului Primăriei Constanţa în stil Art Nouveau (document)

ro

22 May, 2015 00:00 1829 Marime text
Primăria Municipiului Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Achiziţie execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii «Reabilitarea şi amenajarea Parcului Arheologic», Constanţa“, în valoare de 11.976.370,08 lei. Contractul este finanţat prin Programul Operaţional Regional - POR.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 8.06.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Valoarea garanţiei de participare este de 230.000 de lei.
 
Aşa cum reiese din contractul nr. 374144 / 20.05.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, vor fi executate lucrări de reabilitare şi amenajare a Parcului Arheologic, în scopul creşterii calităţii vieţii în zona vizată, prin reabilitarea infrastructurii urbane, respectiv modernizarea spaţiului verde. Obiectivele proiectului sunt: reabilitarea aleilor şi a spaţiilor verzi inclusiv crearea/modernizarea utilităţilor publice necesare funcţionării parcului, reamenajarea zonei de parc în stil Art Nouveau, cu mobilier urban, stâlpi de iluminat de epocă, reamenajarea, reabilitarea şi extinderea spaţiului verde, punerea în valoare a vestigiilor istorice şi a monumentelor existente, crearea de locuri de joacă pentru copii.
 
Potrivit proiectului, vor fi reabilitate toate aleile pietonale şi carosabile, care vor fi pavate cu granit, dar şi trotuarele din zonă. În interior vor fi amenajate două locuri de joacă pentru cei mici. La acestea se adaugă şi un loc special de fitness urban.
Spaţiul verde va fi şi el îmbogăţit, urmând să fie plantaţi 300 de arbori înalţi, 218 arbuşti şi 22.245 de metri de gard viu. Vor mai fi amplasate şi alte obiecte arheologice, iar zidul cetăţii va fi reabilitat. În ceea ce priveşte mobilierul urban, parcul va cuprinde 177 de bănci din fontă, 40 de pergole metalice, 178 de stâlpi de iluminat din fontă cu un braţ şi 21 de stâlpi indicatori din fontă. Totodată, vor mai fi amplasate panouri informative cu privire la obiectele arheologice, scrumiere din fontă, coşuri de gunoi, un grup sanitar, patru toalete ecologice, şase cişmele şi două fântâni arteziene. Întregul parc va fi supravegheat de un sistem video, iar spaţiul verde va beneficia de întreţinere printr-un sistem automat de irigat.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele responsabile de atribuirea contractului sunt: Decebal Făgădău - viceprimar cu atribuţii de primar al municipiului Constanţa, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Irina Roxana Pânzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Daniela Corneanu - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobeş - şef Serviciu, Gabriela Teşuleanu - şef Serviciu, Ani Viorica Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bardaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafa - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Birou, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Birou, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Manolache Dragoş Morcov - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Petrică Munteanu - director executiv, Liviu Pătraşcu - şef Serviciu, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu.

Anunţul de participare la această procedură publică poate fi vizualizat la secţiunea „Documente“.

Ti-a placut articolul?

Comentarii