Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:23 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

METRO Chef își anunță primii finaliști. Au fost selectați cei mai pricepuți Chefi ai bucătăriei de evenimente din țară

ro

24 May, 2013 11:56 1134 Marime text
Bucureşti, 24 mai 2013 – METRO Cash & Carry România anunță încheierea primei categorii din etapa de calificare a competiției culinare METRO Chef. Patru echipe au fost desemnate finaliste, privind categoria bucătărie de evenimente.
 
În perioada 20 - 23 mai, 10 echipe formate dintr-un bucătar și un ajutor de bucătar  s-au întrecut în preparate specifice bucătăriei de evenimente și au beneficiat de sesiuni de pregătire în cadrul primei categorii a competiției METRO Chef 2013.
 
Cele mai apreciate patru echipe s-au calificat în marea finală: Restaurant Club Divino din Galați (prin reprezentanții săi, Vasile Covaci și Mihai Lungu); Restaurant Belvedere din Brașov (prin reprezentanții săi, Ioan Florescu și Daniel Buzea); Restaurant Chandellier din Eforie Nord (prin reprezentanții săi, Ovidiu Chirametli și Daniel Ioan); Restaurant Jinx din Ploiești (prin reprezentanții săi, Laurențiu Hairadin și Cristian Chirilă).
 
 
Cele 16 preparate au fost evaluate de către un juriu format din specialiști de la Centrul de Pregătire în Gastronomie METRO Cash & Carry Romania și de către Chefi recunoscuți la nivel național și internațional:
  • Nicolae Lică – Executive Chef JW Marriott Bucureşti;
  • Oana Titica - Redactor Revista Good Food;
  • specialişti METRO Cash & Carry România:
  • Patrick Guibet – Executive Chef METRO Cash & Carry România;
  • Silvia Ailincăi – Pastry Chef METRO Cash & Carry România;
  • Constatin Eremia – Executive Sous Chef METRO Cash & Carry România.
 
Etapa de calificare continuă cu patru categorii, în funcție de specificul gastronomic:
 
  • Categoria bucătărie românească – 11-12 iunie, 18 – 19 iunie
  • Categoria bucătărie internaţională – 9-10 iulie,  16-17 iulie
  • Categoria bucătărie de catering/ food solutions – 20-21 august, 27-28 august
  • Categoria bucătărie italienească – 09-10 septembrie,  11-12 septembrie
 
Marea finală a competiţiei METRO Chef 2013 se va desfășura în perioada
1-3 octombrie și va desemna trei echipe câştigătoare pentru fiecare categorie. Valoarea totală a premiilor este de 87.500 lei, la care se adaugă vouchere de cumpărături, în valoare de 11.500 lei (TVA inclus).

 
Despre METRO Chef 2013
 
Anul acesta, METRO Cash & Carry România a lansat METRO Chef într-un nou format, propunându-şi să se adreseze mai multor categorii de clienţi din segmentul HoReCa. Printr-o nouă abordare a etapelor de selecţie şi a finalei, în funcţie de specificul gastronomic, METRO Chef 2013 adăugă pe lista companiilor care pot participa în competiţie, cantine şi companii de catering. În plus faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an oferă tuturor participanţilor sesiuni de pregătire de o zi, susţinute de către membrii juriului.
 
METRO Chef este o competiţie de artă culinară adresată clienților METRO România din domeniul ospitalier, care încurajează pasiunea pentru gătit şi răsplăteşte excelenţa în bucătărie.
 
Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry România, prin care compania susţine competitivitatea şi standardele înalte ale specialiştilor din domeniul ospitalier. METRO Chef 2013 se derulează în perioada mai – octombrie 2013, până în prezent 32 de echipe de bucătari s-au înscris în competiţie.
În ediţiile anterioare, peste 60 echipe şi-au manifestat interesul faţă de această competiţie.
 
 
METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în 2012. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii