Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:36 16 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

România pe harta digitală a Europei UPC stabileşte un nou record prin lansarea Internetului cu viteză de până la 200 Mbps

ro

28 Aug, 2013 15:57 1408 Marime text
Constanța, 28 august 2013 – Evoluţia Internetului în ultimii 5 ani în România a arătat nu doar creşteri semnificative la nivelul numărului de utilizatori, cât mai ales o transformare a modului de utilizare. Varietatea şi multitudinea de activităţi pe care românii le desfăşoară astăzi online necesită viteze din ce în ce mai mari de download. După ce, în 2011, UPC a lansat cel mai rapid Internet din România – Fiber Power 120 Mbps – iar un an mai târziu a lansat viteze de 150 Mbps, compania anunță un nou record prin lansarea vitezei de 200 Mbps.

În prima fază, cel mai rapid serviciu de Internet, Fiber Power 200 Mbps, va fi disponibil în 9 oraşe (București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța, Galați, Iași, Ploiești, Timișoara și Sibiu), care acoperă peste 60% din zona în care UPC oferă servicii de Internet.

Prin lansarea celei mai mari viteze de Internet din România – Fiber Power 200 Mbps – UPC poziţionează ţara noastră nu numai în topul european al vitezelor maxime de download, ci și în cel al gradului de acoperire a conexiunilor de peste 100 Mbps. Conform celui mai recent studiu al Comisiei Europene, România se află pe locul 4 în topul țărilor UE la procentul conexiunilor la Internet fix cu o viteză de peste 100 Mbps, media națională (de 3,1%) fiind de 3 ori mai mare decât cea europeană (1%). Baza de clienţi UPC care beneficiază de conexiuni cu viteze de peste 100 Mbps a înregistrat în perioada iulie 2012 – iulie 2013 o creștere de 230%, numărul acestor clienţi ajungând să reprezinte peste un sfert din totalul clienților de Internet ai companiei. La începutul lunii iulie 2013, UPC avea un număr total de aproximativ 340.000 de clienți de Internet.

Trăim într-o lume în care Internetul este mai mult decât un suport al divertismentului, educaţiei, carierei. Internetul a devenit universul în care toate acestea se desfășoară simultan, necesitând din ce în ce mai multe resurse și rapiditate. Obiceiurile clienților se schimbă, iar serviciile dedicate lor trebuie să țină pasul cu acest nou comportament de consum. Lansarea Internetului de până la 200 Mbps în România este o dovadă atât a misiunii noastre de a deschide lumea digitală tuturor, cât și a faptului că UPC este un lider în tehnologie prin inovațiile și produsele pe care le aduce în mod constant pe piață, declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.

Ĩn 2012, media de utilizatori de Internet fix pe gospodărie era de 2,5 persoane – pentru a se bucura simultan de Internet, aceștia au nevoie de o conexiune stabilă și o viteză mare de donwload. Cu Internetul Fiber Power 200 Mbps este nevoie de doar 200 de secunde pentru a descărca 4.7 Gb (capacitatea unui DVD). Pe măsură ce consumul de conținut video online, la calitate HD și ultraHD este în creștere, UPC estimează că vitezele de peste 100 Mbps vor deveni noul standard de utilizare.

Abonamentul la Internet fix este pentru toată familia, iar membrii ei se bucură de Internet în moduri diferite, simultan. O arată creșterea numărului de clienți WiFi – peste o treime din clienții UPC de Internet au WiFi și peste 70% din clienţii noi aleg și această opțiune. Simultaneitatea în utilizarea Internetului ne confirmă nevoia de viteze superioare și apetitul românilor pentru astfel de servicii, declară Robert Redeleanu, CMO UPC România.

Venind în întâmpinarea clienților care își doresc viteze de Internet din ce în ce mai mari, capabile să le susțină noile obiceiuri online, UPC România a demarat un amplu proces de extindere a zonei cu acoperire Eurodocsis 3.0. Numai de la începutul anului până în prezent, UPC a lansat servicii Fiber Power în 18 orașe. În prezent, UPC România oferă viteze de peste 100 Mbps în 90% din rețeaua națională.

Odată cu lansarea noii viteze de pânã la 200 Mbps, UPC își transformă și portofoliul de servicii pentru alinierea la noile tipologii de consumatori. Aceștia desfășoară activităţi zilnice online ce necesită viteze mari de Internet – de la livestream-uri simultane, cursuri online sau download-uri de fișiere de mari dimensiuni – de aceea noile pachete includ viteze de peste 120 Mbps.

Serviciile de Internet prin cablu, tehnologie utilizată în România de UPC, oferă, în medie, 91,4% din viteza de download contractată de client, peste media europeană de 74%. Odată cu lansarea noii viteze de Internet, UPC completează la nivel naţional acest standard european de eficienţă prin noul serviciu UPC Cares. Prin acest serviciu, UPC va asigura un timp maxim de instalare de 3 zile a serviciilor digitale, inclusiv a Internetului de mare viteză – perioadă garantată prin contract – cât şi disponibilitatea imediată a oricărui tip de echipament tehnic necesar instalării.


Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de oraşe. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.153.700 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a celui mai rapid Internet prin cablu, Fiber Power 200 Mbps. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.upc.ro.

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală şi le oferim posibilitatea de a descoperi şi experimenta posibilităţi nelimitate. Serviciile noastre de televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie sunt furnizate prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 24,5 milioane de clienţi. La 30 iunie 2013, aceştia aveau 47,5 milioane de abonamente.

Brandurile Liberty Global includ Virgin Media, UPC, Unitymedia Kabel BW,Telenet şi VTR. Operaţiunile noastre includ totodată şi Chellomedia, divizia de conţinut, Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, fondul nostru de investiţii. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.lgi.com.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii