Comisia Europeană a acceptat finanţarea canalului Dunăre-Bucureşti Din Capitală pe litoral, cu vaporul
Comisia Europeană a acceptat finanţarea canalului Dunăre-Bucureşti: Din Capitală pe litoral, cu vaporulDupă 20 de ani de la oprirea lucrărilor la canalul Bucureşti-Dunăre, lucrările ar putea fi reluate.
Potrivit adevarul.ro, în următorii ani, bucureştenii ar putea ajunge din Capitală direct pe litoral cu vaporul, întrucât Comisia Europeană a acceptat să finanţeze construcţia.
Construcţia canalului Dunăre-Bucureşti a început în 1984, şi la revoluţie era finalizat în proporţie de aproximativ 70%. După 1989, lucrările au încremenit. Viitoarea arteră navigabilă măsoară 73 de kilometri lungime, 80 de metri lăţime şi o adâncime medie de cinci metri.
Portul Capitalei urma să fie la Dărăşti, însud, şi era aproape gata în 1989..
Deşi Comisia Europeană a acceptat să finanţeze terminarea canalului proiectul e departe de a fi reluat, pentru amenajarea construcţiei mai este nevoie de acordul miniştrilor Transporturilor, Telecomunicaţiilor şi Energiei din Uniunea Europeană.
Citeşte totul AICI
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp