Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:00 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Profit.ro Hotelul Lido, emblemă a Bucureștiului, redeschis după 7 ani. A fost preluat de Mohammad Murad, care vrea să-l afilieze la lanțul hotelier al lui Donald Trump

ro

21 Feb, 2017 14:37 3788 Marime text
Hotelul Lido, emblemă a Bucureștiului încă din perioada interbelică, culme a rafinamentului vieții mondene cu singura piscină cu valuri din România, închis însă din 2010 după ce a fost preluat de moștenitorii constructorului, fost prim-ministru, va fi redeschis în toamnă. Hotelul a fost preluat de omul de afaceri Mohammad Murad, cel mai mare investitor în turism din România, care vrea să-l afilieze la lanțul hotelier al lui Donald Trump.

După aproape 70 de ani de când a intrat pe mâna comuniștilor, ajungând apoi la frații Păunescu și, ulterior, la moștenitorii celui care l-a construit la începutul secolului trecut, unul dintre hotelurile emblemă ale Bucureștiului se pregătește pentru un nou început. Mohammad Murad, proprietarul lanțului hotelier Phoenicia, a închiriat hotelul pe 15 ani de la proprietari, cu drept de cumpărare, și pregătește o investițăie de peste 5 milioane de euro în lucrări de renovare, pentru a redeschide hotelul în toamna acestui an.

„Vreau să-l reîntorc la vremurile de glorie pe care le-a trăit acest hotel, care a fost multă vreme simbolul Bucureștiului. Vreau să-l readuc pe harta turistică a Bucureștiului", a declarat Mohammad Murad pentru Profit.ro.

Lucrările de renovare ale hotelului cu 119 camere vor începe în câteva săptămâni, iar hotelul va avea patru stele plus. "Încercăm să-l afiliem la lanțul hotelier Trump, dar până atunci se va numi «Lido by Phoenicia»", a mai spus omul de afaceri. Murad a afirmat că hotelul va avea o patină specială, de epocă, "un pic retro".

Lanțul hotelier al actualului președinte american, Trump Hotels, include unități de lux în New York, Las Vegas, Toronto, Panama, Vancouver, Washington, Waikiki, Chicacgo. Afilierea la acest lanț presupune ca hotelul Lido să respecte standardele de confort ale acestor hoteluri, pentru a fi promovat de Trump Hotels.

Mohammad Murad este cel mai mare investitor al ultimilor ani în turismul românesc, iar în decembrie, anul trecut, a cumpărat cu 10 milioane de euro fosta perlă a turismului de la mare, Amfiteatru-Panoramic-Belvedere, informație anunțată în premieră de Profit.ro. Murad a anunțat că va investi în acest complex în jur de 15 milioane de euro, urmând să-l redeschidă în vara anului viitor.

Mohammad Murad deține, pe lângă lanțul hotelier Phoenicia, și lanțul de restaurante Spring Time și fabrica de conserve Mandy. Murad are la mare 3.500 de locuri de cazare în mai multe hoteluri în Năvodari, Mamaia, Jupiter, Olimp și Neptun. Omul de afaceri a construit în ultimii 10 ani mai mult 2.000 de locuințe în blocuri și vile în București și Constanța.

Citește integral pe profit.ro.


Sursa foto: profit.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii