Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:32 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vrei să lucrezi la stat? Anul 2013 debutează cu multe angajări la instituţiile publice

ro

13 Jan, 2013 22:02 5048 Marime text
angajari_sediu_itm.jpgUnele instituţiile de stat au păşit în noul an cu dreptul, organizând o serie de concursuri de angajare. Pe lista instituţiilor de stat care vor avea angajaţi noi sunt: Primăriile Agigea, Topraisar, 23 August, Mangalia, Albeşti, Consiliul Judeţean Constanţa şi Inspectoratul Teritorial de Muncă.

Astfel, Primăria Albeşti organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacantă de consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Financiar Contabil. Proba scrisă va avea loc pe 15 ianuarie ora 10.00, iar interviul candidaţilor admişi - pe 17 ianuarie, ora 10.00. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul primăriei până pe data de 10 ianuarie, ora 14.00. Relaţii suplimentare de pot obţine la sediul primăriei Albeşti. La rândul său, Inspectoratul Teritorial de Muncă din Constanţa angajează un consilier juridic, pentru Compartimentul Legislaţie, Contencios Administrativ. Este necesar ca doritorii să aibă un an vechime în specialitate, dar şi studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe juridice. Dosarele de înscriere se vor depune la sediul ITM. Concursul va consta în susţinerea unei probe scrise în data de 18 ianuarie şi a unui interviu, trei zile mai târziu.

Tot în luna ianuarie, mai exact în zilele de 22 şi 24, şi Primăria Municipiului Mangalia va organiza un concurs pentru următoarele posturi de execuţie temporar vacante: un post de consilier, clasa I, grad profesional asistent - Serviciul Buget Contabilitate, un post de consilier, clasa I, grad profesional asistent, Compartiment Informare Cetăţeni, un post de consilier, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor.

Şi primăria Agigea organizează concurs de recrutare pentru funcţia publică vacantă de inspector, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul Programe Europene. Candidaţii trebuie să se încadreze în condiţiile prevăzute de art 54 privind Statutul funcţionarului public. Concursul va avea loc la sediul Primăriei Agigea după cum urmează: proba scrisă în ziua de 6 februarie, iar interviul două zile mai târziu, pe 8 februarie. Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici va organiza două concursuri de promovare pentru ocuparea funcţiei publice vacante de secretar al comunei Topraisar şi a funcţiei de arhitect şef al comunei 23 August. Pentru funcţia publică vacantă de secretar al comunei Topraisar, proba scrisă va avea loc în data de 4 februarie, ora 10.00 la sediul ANFP. Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial din 4 ianuarie. Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia necesară sunt afişate la sediul ANFP. Pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de arhitect şef al comunei 23 August, proba scrisă se va desfăşura pe 6 februarie, ora 10.00. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei 23 August, în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial din 7 ianuarie. Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia necesară sunt afişate la sediul ANFP. Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei 23 August. Un alt concurs va fi organizat de Consiliul Judeţean Constanţa pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Cultură, Protocol, Organizare Evenimente din cadrul Direcţiei Coordonare Instituţii Subordonate. Concursul se va organiza la sediul CJC. Proba scrisă va avea loc pe 6 februarie, ora 10.00. Dosarele de înscriere se depun la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial din 7 ianuarie. Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia necesară sunt afişate la sediul CJC. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, zilnic, între orele 9.00 şi 17.00.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii