Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:31 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce solicită RAJDP de la câştigătorul contractului de publicitate?

ro

22 Jan, 2011 00:00 1360 Marime text
RAJDP_9_Regia_Judeteana_de_Drumuri_si_Poduri_cladire_02.jpgPentru patru anunţuri publicitare şi alte patru reportaje informative sau publicitare lunar, timp de doi ani, RAJDP este dispusă să plătească nici mai mult, nici mai puţin de 527.657,2 de lei fără TVA.

După ce în urmă cu câteva zile Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa publica pe SEAP un anunţ de intenţie prin care solicita, pentru un maxim de 124.000 de euro fără TVA, servicii de informare, promovare si publicitate pe canale TV, ieri s-a publicat anunţul de participare. Potrivit acestuia, RAJDP vrea să încheie un contract cadru cu un singur ofertant, data limită de depunere a ofertelor pentru această licitaţie fiind 31 ianuarie, ora 10.00, la sediul Regiei, din strada Celulozei. Contractul ar urma să se încheie pe o perioadă de doi ani cu posibilitatea prelungirii cu maximum patru luni.
Reamintim că, la sfârşitul anului 2009, RAJDP a încheiat contract pentru aceleaşi servicii, pentru 230.758,2 de lei, cu SC Soti Cable Neptun SRL, firma care administrează postul de televiziune TV Neptun, societatea fiind singura care şi-a depus oferta până la data limită stabilită de autoritatea contractantă. Nu este exclus ca şi acum acest contract să fie predat aceleiaşi societăţi, mai ales că în ultimi ani monopolul în ceea ce priveşte serviciile de publicitate TV pentru administraţia locală şi judeţeană l-a deţinut societatea patronată de Sorin Strutinsky.

Ce ar face TV Neptun de jumătate de milion de lei?

Potrivit datelor caietului de sarcini, societatea care se va ocupa de promovarea serviciilor instituţiei trebuie să informeze publicul asupra actelor normative de interes public din domeniul drumurilor, să monitorizeze şi să informeze asupra deciziilor Regiei, să promoveze programele cu finanţare europeană din domeniul drumurilor sau programele publice derulate, dar să şi ajute la creşterea gradului de informare a cetăţenilor cu privire la organizarea, funcţionarea şi activităţile desfăşurate de RAJDP.
Conform caietului de sarcini, societatea care se înscrie la licitaţie ar trebui să îndeplinească mai multe condiţii tehnice printre care: să aibă aria de acoperire pe teritoriul judeţului Constanta şi al judeţelor limitrofe (condiţie pe care, de exemplu, CTV, celălalt post local de televiziune nu o îndeplineşte), profilul postului TV să fie unul regional/naţional cu acoperire naţională, să aibă timpi de emisie program propriu de minim 260 de minute pe zi, potrivit grilei de programe, să aibă tarif pentru difuzare anunţ, spot promoţional în prime-time. În ceea ce priveşte oferta financiară, trebuie să se prezinte preţul pentru un anunţ publicitar de 30 de secunde şi pentru un reportaj informativ/publicitar de maxim 120 de secunde. RAJDP ar urma să se folosească de serviciile de informare lunar, prin publicarea a patru anunţuri publicitare şi a altor patru reportaje informative sau publicitare. Potrivit acordului cadru, după primul an de contract, câştigătorul ar putea să-şi revizuiască contractul în ceea ce priveşte creşterea tarifului pentru serviciile pe care le prestează beneficiarului.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii