Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:57 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„M-am simțit ca la Mamaia“ Emily Burghelea, din Constanța, despre vacanța în Grecia. Unde s-a cazat și ce restaurant a ales

ro

31 Jul, 2021 13:35 2941 Marime text
  • Emily a ales ca locații Thassos si Halkidiki, și a precizat că s-a simțit ca la Mamaia doar că avea un peisaj puțin mai spectaculos.
Constănțeanca Emily Burghelea a împărțit cu fanii ei experiențele avute în vacanța din Grecia, petrecută împreună cu familia și prietenii.

Artista s-a cazat la la SeaBird, o pensiune micuță localizată exact pe malul apei. Constănțeanca spune cu mândrie că a fost una dintre cele mai frumoase vacanțe de până acum.

Iată postarea pe care constănțeanca a făcut-o pe pagina ei de Instagam:

Desi am fost în vacanță acum multe săptămâni, încă primesc întrebări despre locațiile pe care le-am ales așa că am descis să fac această postare detaliată pentru cei care sunt în căutare de locuri frumoase în Grecia.

Anul acesta am ales Thassos și Halkidiki. @iubitul_lui_emily a condus 12 ore până în Thassos. Sincera să fiu nu aș fi luat în calcul această destinație daca ar fi fost să aleg singură, însă am mers pe mâna prietenilor noștri @oku.liviu și @aka.marinescu Ei au strâns o gașcă de 60 de persoane și pot spune că a fost una dintre cele mai frumoase vacanțe de până acum. Ne-am distrat super tare!

Thassos este o insulă extrem de buna pentru copii, apa este mică la mal mult și se pot juca în voie. Am fost cazați SeaBird, o pensiune micuță localizata exact pe malul apei. Aveam un restaurant ft bun chiar lângă, am mâncat la el în fiecare zi. Sunt foarte mulți români acolo.

Nu e neapărat un lucru rău, mie chiar mi-a plăcut. M-am simțit ca la Mamaia doar că aveam un peisaj puțin mai spectaculos. Cel mai frumos apus l-am prins la Karnagio, o locație care are plajă, bar și restaurant cu o priveliște superbă De încercat Paradise beach, plajă cu apa mică și peisaj sălbatic.

Noi am fost gașcă foarte mare cu mulți copii mici, toți au fost mega încântați. O plajăa super taaaare pe care am descoperit-o în ultima zi este La Scala.

Absolut superb amenajată, cu jetski-uri, bărci și mâncare foarte bună! După ce terminat cu Thassos am plecat în Halkidiki. Peisajul este GENIAL! Extrem de frumoasă zona! Ai acolo tot ce vrei. Tiganiada beach este o plajă care mi-a furat inima. Între munți, nu bate vântul și peisajul extrem de frumos.

Foarte diferită de tot ce am văzut în Grecia. Ceva unic, special, merită văzut. Alte 2 zile le-am petrecut aproape de hotel. Bătea vântul destul de tare și nu puteam să ne îndepărtam cu cea mică. Pentru noi, Grecia a fost o destinație mai mult că perfectă. Sper să vă fie utile informațiile! Daca vă doriți să mai fac postări de acest gen leț me know! Love you, guys!, le-a povestit Emily fanilor ei.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.