Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:36 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proiectul „Alege Școala”, lansat de Arhiepiscopia Tomisului

ro

14 Jul, 2015 00:00 1951 Marime text
Arhiepiscopia Tomisului şi echipa de proiect „Alege Şcoala” lansează, azi, proiectul cu acelaşi nume adresat celor 850 de copii şi 500 de părinţi din regiunile Nord-Est, Sud-Est, SudMuntenia şi Bucureşti-Ilfov (Mitropolia Moldovei şi Bucovinei şi Mitropolia Munteniei şi Dobrogei), atât din mediul rural, cât şi din mediul urban.
 
Proiectul „Alege Școala” este implementat în perioada martie-noiembrie 2015 de către Mitropolia Moldovei şi Bucovinei, în parteneriat cu Patriarhia Română, şi îşi propune implementarea unui plan de acţiune şi a unor măsuri la nivel multiregional pentru prevenirea fenomenului de părăsire timpurie a şcolii şi menţinerea în sistemul de educaţie a persoanelor expuse acestui risc, precum şi dezvoltarea unor acţiuni remedial-corective pentru persoane care au părăsit timpuriu şcoala. Beneficiarii proiectului - 850 de copii şi 500 de părinţi - provin din regiunile Nord-Est, Sud-Est, Sud-Muntenia şi Bucureşti-Ilfov (Mitropolia Moldovei şi Bucovinei şi Mitropolia Munteniei şi Dobrogei), atât din mediul rural, cât şi din cel urban. În Arhiepiscopia Tomisului, au fost create patru centre educaþionale inovative „Alege Școala”, unde au loc activităţi de tip „Şcoala după Şcoală“, „Şcoala de Duminică“ şi „A doua şansă“ pentru cel puţin 73 de copii cu risc de abandon şcolar sau care au abandonat deja şcoala. Alături de participarea la activităţile din centre („Sfinþii Împăraţi Constantin şi Elena” din Medgidia, „Sfinþii 4 Martiri de la Niculiþel” din Constanþa, „Sf. Ierarh Nicolae” din Năvodari şi „Sf. Mina” din Mangalia), copiii beneficiază şi de sprijin financiar, de concursuri cu premii substanţiale şi de o tabără de creaţie creştină organizată în timpul vacanţei de vară.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii