Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:25 16 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ABADL caută o firmă specializată care va asigura asistenţa tehnică în cadrul proiectului „Reducerea eroziunii costiere, faza II, 2014-2020“ (document)

ro

22 Nov, 2018 00:00 2663 Marime text
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral caută o firmă specializată care va asigura asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor din cadrul proiectului „Reducerea eroziunii costiere - faza II (2014 - 2020)“.
 
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor din cadrul proiectului Reducerea eroziunii costiere - faza II (2014-2020)“, în valoare estimată de 28.500.000 de lei.
 
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 10.01.2019, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi. Termenul în care autoritate contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este a 15-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul-limita până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 de zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor.
 
Obiectivul general al acestui contract îl reprezintă furnizarea de asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor pentru implementarea contractelor de lucrări pentru zonele Stăvilare (Edighiol şi Periboina), Mamaia, Tomis - Casino, Agigea, Eforie, Coştinesti, Olimp, Jupite - Neptun, Mangalia - Saturn, Balta Magalia - Venus - Aurora şi 2 Mai. Mai exact, prin acest contract se vor asigura servicii de asistenţă tehnică pentru supervizarea de lucrări pe perioada de execuţie (activităţi specifice de supervizare în faza pre-construcţie, în perioada de mobilizare a antreprenorilor de lucrări, perioada de execuţie, de recepţie la terminarea lucrărilor, în perioada de notificare a defectelor şi la finalizarea contractelor de lucrări), asigurând în acelaşi timp respectarea standardelor din legislaţia naţională şi europeană privind execuţia lucrărilor şi protecţia mediului.
 
Contractul are ca scop acordarea serviciilor de asistenţă tehnică pentru supervizarea de către consultant a execuţiei lucrărilor aferente contractelor de lucrări, pentru zonele Stăvilare (Edighiol şi Periboina), Mamaia, Tomis - Casino, Agigea, Eforie, Costineşti, Olimp, Jupiter-Neptun, Mangalia-Saturn, Balta Magalia-Venus-Aurora şi 2Mai. Obiectivele specifice prezentului contract sunt: supervizarea lucrărilor pentru implementarea în bune condiţii a contractelor de lucrări propuse în cadrul proiectului, din punctul de vedere al calităţii, al costurilor şi al duratei, cu respectarea condiţiilor din contracte şi a prevederilor legale privind calitatea lucrărilor; preluarea şi îndeplinirea de către prestator a obligaţiilor conform Legii 10/1995 privind calitatea lucrărilor în construcţii (cu modificările şi completările ulterioare), pe parcursul derulării lucrărilor menţionate în contractele de lucrări şi, ulterior, în perioada de notificare a defectelor; asigurarea unei metodologii coerente şi transparente de adaptare a cerinţelor Legii 10/995 la cerinţele şi obligaţiile prescrise prin contractele de lucrări; asigurarea condiţiilor necesare pentru derularea în bune condiţii a execuţiei lucrărilor, pe durata contractului de servicii, prestatorul îndeplinindu-şi responsabilităţile care îi revin conform delegării atribuite de autoritate contractantă şi autoritate contractantă, îndeplinindu-şi responsabilităţile care îi revin, conform prevederilor legislaţiei în vigoare şi prevederilor contractelor de lucrări încheiate cu antreprenorii;  asistenţă tehnică pe întreaga durată de derulare a contractului de servicii privind implementarea lucrărilor şi perioada de notificare a defectelor.

Responsabili de atribuirea licitaţiei

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt următoarele: Hristu Uzun - director, Adrian Chera -director tehnic ELH, Adela Mihalcea - director economic, Nela Ene - director tehnic DI, Andra Mihaela Negoi - ANAR, Stelica Hagi, Rodica Tistea, George Damcaliu, Anca Lungu - serviciu UIP, Constantin Sava, Mirella Oancea - Biroul Achiziţii, Anamaria Bălan, Gabriela Constantinescu - Compartiment Juridic.
 

În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii