Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:53 16 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Anunţ important în legătură cu podul de la Agigea!

ro

14 Sep, 2015 00:00 1797 Marime text
Potrivit datelor puse la dispoziţie de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, mâine vor lua sfârşit lucrările de reabilitare a podului de la Agigea. Lucrările au fost demarate la data de 1 octombrie 2013 şi trebuie să se termine, oficial, pe data de 15 septembrie.
 
Nu este de trecut cu vederea faptul că, începând cu 1 iulie, în nodul rutier A4 (km 19+750) - DN 39 (km 8+100) a fost modificată semnalizarea verticală, traficul greu (autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone) dinspre A2 către Agigea fiind direcţionat pe pasajul existent de pe A4, care traversează DN 39. Autovehiculele de mare tonaj şi-au continuat deplasarea până în intersecţia cu sensul giratoriu în care se termină autostrada (zona Sanatoriul Agigea), apoi revin pe aceasta (pe a treia ieşire a sensului giratoriu), până în intersecţia cu sensul giratoriu cu DN 39, pe care o părăsesc tot la a treia ieşire, către Agigea.
Măsura, care va fi aplică până mâine, 15 septembrie, a fost luată în vederea protejării structurii de rezistență a podului peste Canalul Dunăre - Marea Neagră de la Agigea, situat pe DN 39 (km 8+988). Astfel, prin fragmentarea traficului greu, se previne pătrunderea pe pod a mai multor autovehicule de mare tonaj în acelaşi timp, în condiţiile în care valorile de trafic sunt ridicate în perioada sezonului estival. Reamintim că pe acest pod este permisă circulaţia tuturor categoriilor de autovehicule, pe cele patru benzi, exceptând transporturile agabaritice. Este impusă însă restricţie de viteză de 50 km/h.
 
Podul de la Agigea este primul pod hobanat (sistem constructiv care permite traversarea unui obstacol având suprastructura compusă dintr-o grindă continuă pe reazeme elastice, ancorate de unul sau mai mulţi piloni prin intermediul unor cabluri de oţel, dispuse liniar) realizat pe un drum naţional din România, în cazul nostru, DN 39.

Citeşte şi

18 octombrie, prima adunare a creditorilor
Firma care a construit noul pod de la Agigea, Apolodor Com Impex, nu scapă de faliment


Intră în vigoare de azi
Au fost publicate regulile de circulaţie pe podul de la Agigea


Trei decenii de la inaugurarea Canalului Dunăre - Marea Neagră
Proiectantul Magistralei Albastre, premiat de conducerea ACN (galerie foto)


Cum a fost realizat primul pod hobanat pe un drum naţional din România
Podul de la Agigea şi impresionanta sa poveste, de la proiectare la construcţie
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii