Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:24 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Avantajele programelor de asfaltare Rută nouă de transport la Cumpăna

ro

02 Jul, 2015 00:00 2515 Marime text
După demararea lucrărilor ample de asfaltare în comună, locuitorii din Cumpăna se bucură acum şi de alte avantaje. Astfel, începând de ieri, o nouă ruta de microbuze a fost lansată pentru ca localnicii să se poată deplasa mai bine în interiorul comunei, dar şi către Constanţa. Astfel, microbuzele Trans Tur, inscripţionate cu „RUTA 2“, vor începe să transporte călătorii începând cu ora 7.00. Traseul porneşte de la capătul de linie stabilit în zona Belazuri şi continuă pe următoarea ruta: Şoseaua Constanţei (staţie Biserica „Sf. Paraschiva“) - Strada Alex Alimănişteanu (staţie la nr. 4 al străzii) - Strada Alex Alimănişteanu (staţie la intersecţia cu strada G. Enescu) - Strada G. Enescu (staţie la intersecţia cu strada Crizantemei) - Strada Crizantemei (fără staţie) - Strada Dealul Spirii (staţie la intersecţia cu strada Monumentului) - strada Monumentului (staţie la intersecţia cu Osman Gafar) - Şoseaua Constanţei (staţie la Biserica „Sf. Maria“) - Şoseaua Constanţei (staţie la Troiţă) - Şoseaua Constanţei (staţie la Fabrica de lapte Constanţa).
 
Noul traseu va funcţiona în paralel cu vechea rută Trans Tur, denumită „Ruta 1“, între ANL şi strada Morii. Autobuzele Trans Evren vor continuă să circule pe vechiul traseu conform graficului existent: Belazuri - Ciocârliei - Străjii - Cireşica - Constanţei.
 
„Noile autobuze vor circula la intervale de câteva minute. Dimineaţa şi seara, când oamenii pleacă şi se întorc de la serviciu, din Constanţa, maşinile vor circula chiar şi la 2-3 minute distanţă. Acest nou traseu va scurta cu mult accesul către staţii al unora dintre locuitorii Cumpenei“, a declarat, pentru ZIUA de Constanţa, viceprimarul comunei, Florin Neagu.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii