Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:32 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria consultă piaţa în vederea achiziţiei serviciului de asigurare a funcţionalităţii sistemului de bike-sharing

ro

21 Feb, 2017 00:00 1552 Marime text
Primăria Constanţa consultă piaţa în vederea achiziţiei Sistemului Proiect Black Sea Bike - „Diversification of the tourism services Constanţa - Balchik cross border region by bike - BSB“.
 
Achiziţia se va realiza pentru serviciul de asigurare a funcţionalităţii sistemului de bike-sharing, iar furnizorul trebuie deţină un centru de apel unde să primească toate apelurile, să sune la apelurile în aşteptare, să monitorizeze toate defecţiunile, să le transmită către operatorul de biciclete şi să raporteze către beneficiar, să notifice prin SMS utilizatorul serviciului asupra expirării timpului sau cu privire la orice informaţie solicitată de beneficiar, să asigure buna funcţionare a legăturii între cele 24 de staţii de biciclete, să asigure tot suportul ori de câte ori este necesar şi este solicitat de beneficiar şi să consilieze toţi apelanţii (utilizatorii) asupra locaţiilor, a modului de utilizare şi să îi îndrume în direcţia rezolvării problemelor care pot apărea din utilizarea acestui serviciu.
 
În perioada de nefuncţionare a sistemului (lunile de iarnă), să asigure un robot telefonic care să ghideze utilizatorul către site-ul www.blackseabike.ro. O altă responsabilitate ar fi să administreze şi să actualizeze site-ul www.blackseabike.ro. La terminarea contractului, furnizorul este obligat să cedeze numărul scurt beneficiarului, precum şi domeniul site-ului.
 
În privinţa depozitului, furnizorul trebuie să asigure o hală/depozit, în vederea păstrării celor 390 de biciclete aflate în proiect. Acesta trebuie să fie racordat la utilităţi (energie electrică, apă etc.), să asigure umiditatea şi salinitatea în limitele necesare păstrării în condiţii optime a bicicletelor şi să fie prevăzut cu sistem de detecţie a pătrunderii prin efracţie şi alarmare monitorizat la o firmă de pază avizată de poliţie.
 
Referitor la reviziile tehnice, întreţinerea, reparaţiile, precum şi piesele de schimb pentru staţiile de biciclete, furnizorul trebuie să execute reviziile periodice pentru înlocuirea filtrelor de aer, să verifice acumulatorii, ventilatoarele şi componentele electronice din totem, să facă revizii şi verificări la maximum 3.000 de ore de funcţionare sau de câte ori este nevoie.
 
Operaţiunile de înlocuire vor fi executate numai după nominalizarea de comun acord a defecţiunii într-o notă de constatare. În nota de constatare se vor consemna data şi ora constatării defectului, menţionarea acestuia, piesele defecte reparate, piesele defecte schimbate, garanţia acordată lucrărilor şi garanţia aferentă pieselor. Furnizorul se obligă să remedieze orice defecţiune într-un termen de maximum două; (componenta cu care se execută înlocuirea trebuie să fie de aceeaşi calitate şi valoare ca cea care este înlocuită), cu asigurarea unei garanţii de minimum şase luni pentru piese (componentele înlocuite), iar în caz de defectare în perioada de garanţie, să le înlocuiască fără alte costuri suplimentare din partea beneficiarului (la sfârşitul operaţiunilor de înlocuire (reparare) se vor efectua probe de bună funcţionare a sistemului).
 
Furnizorul trebuie să asigure un sistem de monitorizare video care va cuprinde două camere de supraveghere pe fiecare staţie de biciclete, însemnând 48 de camere de supraveghere pentru tot sistemul. Sistemul să permită, la verificarea înregistrărilor, identificarea persoanelor, care accesează staţiile şi ridică bicicletele, starea bicicletelor, sens în care va asigura înregistrarea unor imagini de calitate foarte bună chiar şi în condiţii de iluminare redusă. Sistemul realizat să permită, în caz de nevoie, extinderea acestuia prin adăugarea altor camere video, cu o capacitate de stocare (de minimum 4TB) care să permită păstrarea înregistrărilor pentru o perioadă de minimum 20 de zile.
 
Ulterior punerii la punct a sistemului, se va realiza instruirea personalului, operaţiune ce se va executa ori de câte ori solicită beneficiarul. Lucrările de proiectare şi de execuţie a sistemului se vor executa numai cu personal autorizat şi avizat pentru sisteme de securitate, iar proiectul tehnic va fi înaintat beneficiarului. Furnizorul va pune la dispoziţia beneficiarului întreg sistemul, însoţit de certificat de garanţie eliberat de producător. Întreg sistemul se va conecta la internet şi va putea fi accesat/controlat de la distanţă. Totodată, furnizorul trebuie să pună la dispoziţia beneficiarului cartele de proximitate pentru sistemul de bike-sharing (cartelă RFID 125 Khz, cip EM4100, dimensiunea va fi de 86x54x0,8 mm, asigurarea autenticităţii în mod unic în sistem, să fie compatibilă cu sistemul de bike-sharing din municipiul Constanţa şi să fie inscripţionată pe ambele părţi - o parte cu logo-ul acestuia şi cealaltă parte cu logo-ul Primăriei Constanţa).
 
Furnizorul trebuie să se asigure de funcţionarea optimă a sistemului, să analizeze şi să rezolve problemele de service apărute, să notifice beneficiarul, să facă service-ul bicicletelor, să înlocuiască componentele consumabile şi să pună la dispoziţia beneficiarului piesele şi componentele bicicletelor TomTouch City 6V, însoţite de certificate de garanţie eliberate de producător.
 
Se solicită furnizorilor preţul detaliat pentru operaţiunile enumerate mai sus. Propunerile pot fi trimise până pe 24.02.2017. Consultarea se încheie la 3 martie 2017.
 
 
 
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii