Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:49 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

În timp ce despăgubirea localităţilor se lasă aşteptată, Prefectura Constanţa alocă bani pentru campanii de promovare a unui comportament pro-activ în situaţii de urgenţă!

ro

20 Jul, 2013 00:00 2041 Marime text
Instituţia Prefectului - Judeţul Constanţa a iniţiat o licitaţie publică pentru contractarea de servicii media care au în vederea promovarea unui comportament pro-activ şi participativ în situaţii de urgenţă în rândul populaţiei.

Valoarea estimată a contractului este de 241.500 lei.
Data limită de depunere a ofertelor este 5 august, ora 9.00, deschiderea ofertelor urmând să aibă loc în aceeaşi zi, de la ora 10.00.
Adresa la care se transmit ofertele este bulevardul Tomis nr. 51, Constanţa. Pentru informaţii suplimentare sunt puse la dispoziţie numerele de telefon:+40 0241617788 şi fax:+40 0241615672, persoană de contact fiind Roland Frunză. 

Cine răspunde de achiziţie

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semnează documente emise în legătură sau pentru procedura de atribuire) sunt: Eugen Bola - prefect, Radu Volcinschi, subprefect, Selamet Iucsel - subprefect, Eli Mihaela Pătraşcu - manager public, Nicolae Lipan - consilier superior, Roland Frunză - consilier juridic superior, Jeni Vlad - consilier superior, Iulia Onisoru - consilier superior, Simona Pîrcalabu - şef serviciu, Emilia Paşcanu - referent, Simona Bocioaga - consilier juridic superior, Radu Suceveanu - consilier juridic superior, Titus Gageatu - consilier superior, Dan Negoescu - consilier superior, Ismail Filiz Pârcalabu - consilier afaceri europene, Magdalena Moroşan - consilier afaceri europene, Hagi Salim Leila - consilier.

Spoturile TV şi radio şi conţinutul acestora

În cadrul contractului vor fi realizate cel puţin patru anunţuri de presă, cel puţin 5 interviuri/articole în presa scrisă, un film documentar care va fi diseminat către posturile TV locale şi către grupul ţintă (filmul va putea fi accesat online şi va fi distribuit participanţilor la conferinţa finală şi altor factori interesaţi), un spot TV care va fi difuzat la minim două posturi TV locale şi un post naţional cu o bună audienţă la nivel local, un spot radio care va fi difuzat la minim 2 posturi de radio locale şi un post naţional cu o bună audienţă la nivel local. Spotul TV şi spotul radio vor avea drept scop informarea cetăţenilor cu privire la modul în care administraţia publică gestionează situaţiile de urgenţă, cât şi cu privire la modul în care cetăţenii trebuie să acţioneze când intervine o situaţie de urgenţă şi va promova platforma online.

Prefectura a iniţiat licitaţia la scurt timp de la anunţarea pagubelor produse în judeţ din cauza inundaţiilor

Tot Prefectura Constanţa, cea care a iniţiat licitaţia publică pentru campania media mai sus menţionată, a făcut recent public bilanţul pagubelor înregistrate la nivelul judeţului în urma inundaţiilor provocate de ploile torenţiale din perioada 11 iunie - 10 iulie. Potrivit centralizării mediatizate de Instituţia Prefectului Constanţa, cele mai mari pagube s-au înregistrat la Rasova, valoarea lor ridicându-se la suma de 1.278,76 mii lei. Inundaţiile au afectat 12 comune şi trei oraşe (Cernavodă, Medgidia, Băneasa). În cazul comunelor, pagube semnificative s-au înregistrat şi la Peştera, Saligny, Crucea, Lipniţa şi Oltina.
Şi, deşi avem evaluate pagubele, despăgubirile de la Guvern se lasă aşteptate.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii