Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
15:11 26 05 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Suma este uriașă! Câți bani dă pe borduri și pavele Confort Urban

ro

27 Oct, 2017 00:00 988 Marime text
Societatea Primăriei Constanța, Confort Urban, organizează pe 23 noiembrie o licitație publică pentru achiziția de borduri și pavele tip și tip 2. Potrivit anunțului de participare numărul 179832/17.10.2017, achiziția face parte din planul anual de achiziții publice.
 
Potrivit anunțului, va fi încheiat un acord-cadru cu un singur agent economic, pentru o perioadă de trei ani. Valoarea estimată fără TVA este cuprinsă între 4.099.245 de lei și 7.791.390 de lei. Durata contractelor subsecvente este de 12 luni. Astfel, se vor încheia trei contracte subsecvente pe perioada acordului-cadru.

Descrierea achiziției 

Confort Urban susține că achiziția se impune având în vedere starea actuală a carosabilului și degradările evolutive cauzate de solicitările dinamice și factorii climaterici, iar materialele sunt necesare în executarea lucrărilor de întreținere specifice, în vederea eliminării defecțiunilor și aducerii aleilor pietonale la o stare normală de exploatare, care să asigure siguranța și confortul circulației.
 
Astfel, se dorește achiziția produselor menționate în trei loturi, pentru realizarea lucrărilor de infrastructură specifice conform programului de interes public „Investiții și reparații drumuri pentru anul 2017“ al Municipiului Constanța. Acordul-cadru va fi încheiat pentru următoarele cantități/valori: 
- lotul 1 - achiziția de borduri: cantitatea minimă estimată, 54.270 de bucăți (valoarea estimată minimă - 811.440,00 lei) și cantitatea maximă estimată - 99.240 de bucăți (valoarea estimată maximă - 1.487.280 de lei);
lotul 2 - achiziția de pavele tip 1: 
cantitatea minimă estimată de 36.000 mp și 1.050 de bucăți pavele tip TACTILO (valoarea estimată minimă - 3.151.305,00 lei) și 
cantitatea maximă estimată de 69.000 mp pavele și 2.100 de bucăți pavele tip TACTILO (valoarea estimată maximă - 6.041.610 lei); 
lotul 3 - achiziția de pavele tip 2 - un contract subsecvent va avea: cantitatea minimă estimată de 3.900 mp (valoare estimată minimă - 136.500 de lei) și cantitatea maximă estimată de 7.500 mp (valoare estimată maximă - 262.500 de lei).
 
Pe parcursul celor trei ani ai acordului-cadru vor fi încheiate trei contracte subsecvente - la fiecare 12 luni, astfel, pentru fiecare lot în parte: 
- pentru lotul 1 - achiziția de borduri - un contract subsecvent va avea: cantitatea minima estimată de 18.090 de bucăți (valoare estimată minimă - 270.480,00 de lei) și cantitatea maximă estimată - 33.080 de bucăți (valoare estimată maximă - 495.760,00 de lei);
 
- pentru lotul 2 - achiziția de pavele tip 1 - un contract subsecvent va avea: cantitatea minimă estimată de 12.000 mp și 350 de bucăți (valoare estimată minimă - 1.050.435,00 de lei) și cantitatea maximă estimată de 23.000 mp și 700 de bucăți (valoarea maximă estimată - 2.013.870,00 de lei);

- pentru lotul 3 - achiziția de pavele - tip 2 - un contract subsecvent va avea: cantitatea minimă estimata de 1.300 mp (valoarea minimă estimată - 45.500,00 de lei) și cantitatea maxima estimată de 2.500 mp (valoarea maximă estimată - 87.500,00 de lei).

Valoarea estimată fără TVA a tuturor contractelor subsecvente încheiate într-un an pentru toate cele trei loturi va fi de minimum 1.366.415 lei și maximum 2.597.130 de lei. Valoarea estimată fără TVA a tuturor contractelor subsecvente încheiate în trei ani (perioada acordului-cadru) pentru toate cele trei loturi va fi de: minimum 4.099.245 de lei și maximum 7.791.390 de lei. Durata contractului va fi de 36 luni începând de la data atribuirii. 

Persoanele implicate în procedura de achiziție

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante implicate în procedura de achiziție publică sunt: Rădulescu Claudiu-George - președinte al Consiliului de Administrație / director tehnic, Darea Daniel - membru al Consiliului de Administrație, Vlad Elena - membru al Consiliului de Administrație, Frigioiu Marcela – Mariana - membru al Consiliului de Administrație, Dobrin Andreea - secretar Consiliu de Administrație, Andrei Constantin-Florian - membru al Consiliului de Administrație/director general, Drăghici Ana-Cristina - economist CFP, Mărgărit Brândușa Mădălina - director economic/membru comisie, Stanca Nelu - șef Birou Aprovizionare/membru comisie, Drăghici George - ing. șantier construcții și reparații drumuri/membru comisie, Cobzaru Laura - inginer achiziții publice/membru comisie, Andrei Lucica - șef serviciu tehnic - rezervă președinte comisie, Voda Monică - șef Birou Achiziții/membru rezervă comisie.
 
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 14.11.2017, ora 15.00. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 22.11.2017, ora 16.00.

Ti-a placut articolul?

Comentarii