Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:18 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Servicii de consultanţă de peste jumătate de milion de lei Dană specializată cu adâncimi mari, în Portul Constanţa

ro

13 Dec, 2017 00:00 2001 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de consultanţă şi supervizare a lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru realizarea obiectivului de investiţie «Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari (dana 80)», în Portul Constanţa“. Valoarea estimată a contractului este de 583.544 de lei.
 
Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare - POIM. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 12.01.2018, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise pe data de 7.02.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.835 de lei.
 
Consultantul va oferi servicii de supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor la standarde de înaltă calitate. Se va ocupa de evaluarea şi aprobarea lucrărilor, a materialelor, a echipamentelor, în calitatea sa de inginer, conform prevederilor condiţiilor contractului de lucrări, atât pe durata perioadei de proiectare şi a perioadei de execuţie a lucrărilor, cât şi pe durata perioadei de garanţie a lucrărilor, astfel încât antreprenorul să execute lucrări de bună calitate şi să finalizeze proiectarea şi execuţia lucrărilor în perioada specificată în contractul de proiectare şi execuţie lucrări, pentru obiectivul „Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari (dana 80)“.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, cu responsabilitate în atribuirea procedurii publice, sunt: Dan Nicolae Tivilichi - director general, Marian Tănase - director general adjunct, Daniela Şerban - director economic, Otilia Ifimov - şef Departament Achiziţii Publice, Tănase Iulian Pepi - şef Serviciul Juridic şi Contencios, Laurenţiu Teodoru - şef Birou Proiecte Europene, Nicoleta Adina Gamalan - şef Birou CFP, Cristian Marius Stoicescu - Departament Achiziţii Publice.
 
Ofertantul va face dovada prestării, în ultimii trei ani (calculaţi de la data-limită de depunere a ofertelor), de servicii de supervizare a execuţiei de lucrări de construcţii căi ferate, finalizate, cu o valoare cumulată de minimum 583.000 de lei, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte. De asemenea, va face dovada experienţei experţilor-cheie, concretizată în numărul de proiecte similare în care respectivii experţi au îndeplinit acelaşi tip de activităţi ca cele pe care urmează să le îndeplinească în viitorul contract.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii