Primăria Constanţa intenţionează să achiziţioneze un sistem informatic integrat pentru Direcţia de Urbanism şi Poliţia Locală
Primăria Constanţa intenţionează să achiziţioneze un sistem informatic integrat pentru Direcţia de Urbanism
06 Oct, 2017 00:00
06 Oct, 2017 00:00
06 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1612
Marime text
Primăria Municipiului Constanţa intenţionează să achiziţioneze un sistem informatic integrat pentru Direcţia de Urbanism şi Direcţia Generală Poliţia Locală, aferent Compartimentului de control privind disciplina în autorizarea şi executarea lucrărilor de construcţii, precum şi pentru alte activităţi specifice Direcţiei Generale Poliţia Locală.
Având în vedere pregătirea achiziţiei, prin raportarea la obiectul contractului de achiziţie publică, şi pentru a informa operatorii economici cu privire la planurile de achiziţie şi cerinţele avute în legătură cu acestea, autoritatea contractantă, Municipiul Constanţa, iniţiază prezenta consultare a pieţei.
Se urmăreşte iniţierea unei proceduri de achiziţie pentru o aplicaţie soft de gestionare şi planificarea teritorială a municipiului Constanţa prin asigurarea unui sistem integrat de emitere a certificatelor de urbanism, a autorizaţiilor de construire sau desfiinţare, a altor acte emise de către Direcţia de Urbanism din cadrul Primăriei municipiului Constanţa, cu ajutorul bazei de date urbane, ce va fi parte componentă a noului soft.
Prin intermediul consultării publice, se solicită prezentarea unor soluţii tehnice/întocmire specificaţii tehnice. Ofertanţii vor transmite propuneri tehnice detaliate, dar vor susţine şi o sesiune demonstrativă la sediul autorităţii contractante, la o dată stabilită de comun acord. Termenul-limită al consultării este 2.11.2017. Autoritatea contractantă va invita operatorii economici să prezinte produsul/produsele software ofertate la sediul acesteia din Constanţa, bd. Tomis nr. 51, la o dată care va fi stabilită de comun acord.
Vor avea loc discuţii asupra funcţionalităţilor prezentate, dar şi asupra modului în care acestea pot fi extinse/adaptate cerinţelor specifice ale beneficiarului. Ulterior procesului de consultare, autoritatea contractantă va elabora un caiet de sarcini care va descrie funcţionalităţile solicitate conform propriilor necesităţi.
Având în vedere pregătirea achiziţiei, prin raportarea la obiectul contractului de achiziţie publică, şi pentru a informa operatorii economici cu privire la planurile de achiziţie şi cerinţele avute în legătură cu acestea, autoritatea contractantă, Municipiul Constanţa, iniţiază prezenta consultare a pieţei.
Se urmăreşte iniţierea unei proceduri de achiziţie pentru o aplicaţie soft de gestionare şi planificarea teritorială a municipiului Constanţa prin asigurarea unui sistem integrat de emitere a certificatelor de urbanism, a autorizaţiilor de construire sau desfiinţare, a altor acte emise de către Direcţia de Urbanism din cadrul Primăriei municipiului Constanţa, cu ajutorul bazei de date urbane, ce va fi parte componentă a noului soft.
Prin intermediul consultării publice, se solicită prezentarea unor soluţii tehnice/întocmire specificaţii tehnice. Ofertanţii vor transmite propuneri tehnice detaliate, dar vor susţine şi o sesiune demonstrativă la sediul autorităţii contractante, la o dată stabilită de comun acord. Termenul-limită al consultării este 2.11.2017. Autoritatea contractantă va invita operatorii economici să prezinte produsul/produsele software ofertate la sediul acesteia din Constanţa, bd. Tomis nr. 51, la o dată care va fi stabilită de comun acord.
Vor avea loc discuţii asupra funcţionalităţilor prezentate, dar şi asupra modului în care acestea pot fi extinse/adaptate cerinţelor specifice ale beneficiarului. Ulterior procesului de consultare, autoritatea contractantă va elabora un caiet de sarcini care va descrie funcţionalităţile solicitate conform propriilor necesităţi.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii