Pentru ce scoate Prefectura Constanţa din cont aproape 200.000 de lei
Pentru ce scoate Prefectura Constanţa din cont aproape 200.000 de lei
19 Aug, 2013 00:00
19 Aug, 2013 00:00
19 Aug, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
2211
Marime text
Instituţia prefectului Judeţului Constanţa va desfăşura o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Furnizare 23 terminale pentru videoconferinţă”.
Potrivit anunţului licitaţiei, vor fi furnizate 23 de terminale pentru videoconferinţă, care vor asigura, prin intermediul infrastructurii de videoconferinţă existente, comunicaţia audio-video bidirecţională şi în timp real cu alte locaţii distante dotate cu echipamente similare. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 30 august ora 09.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 10.00. Valoarea estimată a contractului este de 184.000 lei. Cuantumul garanţiei de participare este de 3.680 lei (reprezentând 2% din valoarea estimată a contractului), respectiv 1.207 lei, în cazul în care se face dovada că ofertantul este IMM.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semnează documente emise în legătură sau pentru procedura de atribuire) sunt: Eugen Bola – prefect, Radu Volcinschi – subprefect, Selamet Iucsel – subprefect, Pătraşcu Eli Mihaela - manager public, Lipan Nicolae - consilier superior, Frunză Roland - consilier juridic superior, Vlad Jeni - consilier superior, Onişoru Iulia - consilier superior, Pîrcalabu Simona - şef serviciu, Păşcanu Emilia – referent, Bocioaga Simona - consilier juridic superior, Suceveanu Radu - consilier juridic superior, Gageatu Titus - consilier superior, Negoescu Dan - consilier superior, Pârcalabu Ismail Filiz - consilier afaceri europene, Moroşan Magdalena - consilier afaceri europene, Hagi Salim Leila – consilier. Contractul respectiv face parte din Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative.
Potrivit anunţului licitaţiei, vor fi furnizate 23 de terminale pentru videoconferinţă, care vor asigura, prin intermediul infrastructurii de videoconferinţă existente, comunicaţia audio-video bidirecţională şi în timp real cu alte locaţii distante dotate cu echipamente similare. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 30 august ora 09.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 10.00. Valoarea estimată a contractului este de 184.000 lei. Cuantumul garanţiei de participare este de 3.680 lei (reprezentând 2% din valoarea estimată a contractului), respectiv 1.207 lei, în cazul în care se face dovada că ofertantul este IMM.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semnează documente emise în legătură sau pentru procedura de atribuire) sunt: Eugen Bola – prefect, Radu Volcinschi – subprefect, Selamet Iucsel – subprefect, Pătraşcu Eli Mihaela - manager public, Lipan Nicolae - consilier superior, Frunză Roland - consilier juridic superior, Vlad Jeni - consilier superior, Onişoru Iulia - consilier superior, Pîrcalabu Simona - şef serviciu, Păşcanu Emilia – referent, Bocioaga Simona - consilier juridic superior, Suceveanu Radu - consilier juridic superior, Gageatu Titus - consilier superior, Negoescu Dan - consilier superior, Pârcalabu Ismail Filiz - consilier afaceri europene, Moroşan Magdalena - consilier afaceri europene, Hagi Salim Leila – consilier. Contractul respectiv face parte din Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii