Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:47 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Maluri afectate de alunecări de teren Aproape jumătate de milion de lei pentru întreţinerea şi reparaţia Canalului Poarta Albă - Midia Năvodari (document)

ro

14 Aug, 2019 00:00 2391 Marime text
Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa cumpără, prin achiziţie directă, lucrări de întreţinere şi reparaţii pe Canalul Poarta Albă - Midia Năvodari (CPAMN), în valoare estimată de 435.000 de lei. Ofertele vor fi depuse până pe data de 21.08.2019. Lucrările se vor desfăşura pe malul stâng şi malul drept al canalului şi constau în lucrări de întreţinere şi decolmatare rigole şi drumuri de acces; lucrări de îndepărtare a vegetaţiei spontane. Contractul va fi atribuit potrivit criteriului „preţul cel mai scăzut“. Lucrările se vor executa în 12 luni de la data predării amplasamentului.
 
Din cauza factorilor meteorologici, malurile CPAMN sunt afectate de alunecări minore de teren, iar materialul desprins din versanţi colmatează drumurile de exploatare şi rigola de la cota +10,00 mrMB între km 12+800 şi 15+600, mal stâng şi drept. Drumul de exploatare de cota +4,25 mrMM malul drept al CPAMN, pe sectorul Mamaia Sat - Ecluza Năvodari, este acoperit de vegetaţie spontană (arbori, iarbă şi arbuşti) care fac circulaţia rutieră foarte greu practicabilă şi afectează lucrările existente şi activităţile de pază şi măsurători topografice nu se mai pot efectua corespunzător.
 
Masa lemnoasă rezultată din îndepărtarea vegetaţiei spontane nu are valoare comercială şi se va transporta la groapa de inerte pe cheltuiala executantului. Pe sectorul km 2+500 - 24+000 mal stâng s-au făcut depuneri neautorizate de moloz şi gunoi menajer. Pentru igienizarea malurilor se impune îndepărtarea acestor materiale. Drumul tehnologic în zona Combinatului petrochimic, pe latura nordică a CPAMN pe o lungime 40 ml şi o lăţime de 5 metri prezintă tasări pe coronamentul digului. Împingătorul Măcin a produs o avarie Ia km 26+000 mal drept Babatia de Ia km 15+000 mal drept este avariată, iar rigolele, camerele de cădere şi podeţele de la breteaua de coborâre spre port şi ecluza Ovidiu sunt complet acoperite de material (pământ, nisip) şi apă din precipitaţii nu mai poate debuşată în canal.
 

Iată ce lucrări vor fi executate!

 
Câştigătorul contractului va executa următoarele lucrări: decolmatare şi întreţinere drum tehnologic de cotă +10 mr MBpe malul stâng şi drept; pe zona de platou Ovidiu; decolmatare şi întreţinere rigolă ranforsată de la cota +10 mrMB; defrişare şi îndepărtare vegetaţie spontană pe cota +10 mrMB şi cota +4,25 mrMB; îndepărtare moloz şi gunoi, refacere drum tehnologic zona combinatului petrochimic, latura nordică a CPAMN; avaria produsă de împingătorul Măcin; decolmatare două podeţe, trei camere de cădere şi rigola la drum de acces spre port şi ecluza Ovidiu CPAMN, mal drept; reparaţie pe sectorul de aşteptare în zona Ovidiu, malul drept.
 

Responsabili de atribuirea licitaţiei

 
Persoane care deţin funcţii de decizie, responsabile de organizarea, derularea şi atribuirea achiziţiei directe din cadrul CN Administraţia Canalelor Navigabile SA sunt: Daniel Georgescu - director general; Diana Niculescu - director executiv Direcţia Juridică; Cornelia Popescu - director executiv Direcţia Economică; Castel Ghinea - director executiv Direcţia Tehnică Administrativ; Cristina Poenaru - economist Control Financiar Preventiv Propriu; Camelia Sîrbu - şef Serviciu Achiziţii; Silviu Udrea - şef Serviciu Construcţii - Investiţii, Laurenţia Olteanu - responsabil Managementul mediului, Serviciu GAPM, Eugenia Negrici - subinginer Serviciu Construcţii - Investiţii.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii