Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:12 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitație pentru amenajarea peisagistică a spațiilor verzi degradate din orașul Negru Vodă

ro

16 Dec, 2020 00:00 2002 Marime text
  • Primăria orașului Negru Vodă organizează achiziție publică pentru servicii de proiectare și asistență tehnică pentru obiectivul „ Amenajare peisagistică în oraș Negru Vodă”
  • Valoarea totală estimată a achiziției este de 161.500 lei
  • Investiția constă în reamenajarea spațiilor verzi degradate și circulațiilor pietonale, în suprafața totală de 30.915,35 mp
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15.01.2021 în SEAP






Lavinia SICLITARU


Primăria orașului Negru Vodă organizează achiziție publică pentru servicii de proiectare faza PAC/PT/DDE/CS inclusiv asistență tehnică a proiectantului pentru obiectivul „ Amenajare peisagistică în oraș Negru Vodă”, aferente proiectului "Îmbunătățirea serviciilor sociale și a spațiilor publice urbane pentru populația orașului Negru Vodă".
Valoarea totală estimată a achiziției este de 161.500 lei.
Investiția amenajare peisagistică în oraș Negru Vodă, județul Constanța constă în reamenajarea spațiilor verzi degradate, reamenajarea circulațiilor pietonale, pe care se vor amplasa dotările aferente amenajărilor exterioare în suprafața totală de 30.915,35 mp, terenuri situate în intravilanul orașului Negru-Vodă, domeniul privat, compuse din 6 străzi, organizate pe patru obiecte astfel: OB01 strada Platformei, DJ391 (Str. Cerchezului), strada Stadionului - suprafață de 4512,97 mp; OB02 Șoseaua Constanței - suprafață 16.770,23 mp; - OB03 strada Gladiolelor - suprafață 1.187.13 mp; OB04 strada Mangaliei - suprafață 8.445.02 mp.

Valoarea estimată a serviciilor de proiectare este de 99.500 lei fără TVA iar valoarea estimată a serviciilor de asistență tehnică este de 62.000 lei fără TVA.


Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petre Urziceanu- primar, Cășuneanu Marian – Viceprimar, Marin Nicoleta – Șef Serviciu economic, Bujor Cosmin – secretar, Cărăuleanu Eugen – consilier local, Corbu Elena – consilier local, Gănescu Daniela– consilier local, Gănescu Nicoleta Daniela– consilier local, Mihai Lenuța – consilier local, Mucenic Simona – consilier local, Nicolin Ion – consilier local, Niță Mihai Cosmin – consilier local, Penea Adrian – consilier local, Petcu Iane – consilier local, Răducanu Elena – consilier local, Spiridon Eduard Vasile – consilier local, Stoienciu Alexandru – consilier local, Ștefan Petre– consilier local. - comisia de evaluare: Ion Maria, Jianu Mariana Eugenia, Stănoiu Viorica, Necula Cristian, Tudorașcu Claudia, membri de rezervă în comisia de evaluare: Sfedel Loredana, Sencu Ana, - consultanți: Ghencea Elena, Fraico Mirela.


Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15.01.2021, ora 15:00 în SEAP.



 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii