Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:01 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie de peste două milioane de lei pentru paza umană la sediile subunităţilor DRDP Constanţa (document)

ro

12 Dec, 2016 00:00 1330 Marime text
Compania Naţionala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA a anunţat organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de pază umană la sediile subunităţilor DRDP Constanţa, Lot 1- 5“, în valoare estimată totală de 2.119.932 de lei (471.022,73 de euro).
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 171965/09.12.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, cele cinci loturi sunt: Lotul 1 – „Servicii de pază umana la sediile subunităţilor DRDP - Constanţa - Autostrada A2”, Lotul 2 - „Servicii de pază umană la sediile subunităţilor DRDP - Constanţa din judeţul Constanţa“, Lotul 3 - „Servicii de pază umană la sediile subunităţilor DRDP - Constanţa din judeţele Ialomiţa şi Călăraşi“, Lotul 4 - „Servicii de pază umană la sediile subunităţilor DRDP - Constanţa din judeţul Brăila“ şi Lotul 5 - „Servicii de pază umană la sediile subunităţilor DRDP - Constanţa din judeţul Tulcea“.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 28.12.2016, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 20.01.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare pentru cele cinci loturi este: Lot 1 - 4.000 de lei, Lot 2 - 4.850 de lei, Lot 3 - 3.870 de leI, Lot 4 - 3.100 de lei şi Lot 5 - 5.400 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Marin Dima - director regional; ec. Roxana Alexe - director economic şi comercial, Gabriela Tudor - director adjunct Mentenanţă; Iulian Rădulescu - şef Departament Mentenanţă; Paul Mocanu - şef Serviciu Mentenanţă Drumuri şi Plan; Ştefan-Dorin Mărculescu - Compartiment Prevenire şi Protecţie; Victoraş Andrei - şef Serviciu Mecanizare; Victor Crasovschi - şef Serviciu Roviniete şi ACI; Teodora Chirica - şef Serviciu Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; Florentina Popescu - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; Adrian Tişa - şef Serviciul Juridic; Andreea Enache - Serviciul Juridic; Cristina Pătrănoiu - Serviciul Juridic; ec. Munever Emirali - şef Serviciu Contabilitate; Emre Resit - şef Serviciu Financiar, Salarizare şi CFP, Doina Şatrapele . Serviciul Financiar, Salarizare şi CFP.

Condiţii pentru ofertanţi 

Participanţii la această licitaţie trebuie să facă dovada ca au prestat în ultimii trei ani (raportaţi la data-limită de depunere a ofertelor) servicii similare în valoare cumulată de: 599.000 de lei pentru Lotul 1, 725.000 de lei pentru Lotul 2, 579.000 de lei pentru Lotul 3, 463.000 de pentru Lotul 4, 811.000 de lei pentru Lotul 5. Mai mult, ofertanţii vor face dovada că au prestat în ultimii trei ani (raportaţi la data-limită de depunere a ofertelor) servicii similare în valoare cumulată de: Lotul 1 - 200.000 de lei fără TVA, Lotul 2 - 241.000 de lei fără TVA, Lotul 3 - 193.000 de lei fără TVA, Lotul 4 - 154.000 de lei fără TVA, Lotul 5 - 270.000 de lei fără TVA.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii