Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:53 23 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie de peste 5,6 milioane de lei la Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu. Vor să cumpere echipamente aeroportuare (document)

ro

31 Oct, 2016 00:00 1831 Marime text
Societatea Naţională Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa SA scoate din conturi peste 5,6 milioane de lei pentru echipamente aeroportuare, şi anume autobuz pasageri (Apron Bus), autospecială cu lamă şi perie cu suflantă, autospecială întreţinere suprafaţă de mişcare. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 28.11.2016, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 23.12.2016, ora 18.00.
 
Lotul nr. 1 - furnizare autobuz pasageri (Apron bus) are o valoare de 2.025.000 de lei, fără TVA, pentru care va fi depusă o garanţie de participare de 40.500 de lei. Valoarea Lotului nr. 2 - furnizare autospecială cu lamă şi perie cu suflantă - este de 2.475.000 de lei, fără TVA, iar valoarea garanţiei de participare este de 49.500 de lei. Valoarea de participare pentru Lotul 3 - furnizare autospecială întreţinere suprafaţă mişcare, în valoare estimată de 1.141.666 de lei, este de 22.833 de lei.
 
Potrivit anunţului de participare publicat pe licitatiapublica.ro, Societatea Naţională Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu
Constanţa SA va organiza o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Echipament aeroportuar, în valoare estimată de 5.641.666 de lei, fără TVA”. Câştigătorul contractului de achiziţie publică va furniza, va pune în funcţiune, va şcolariza/instrui, va face mentenanţa, va livra accesorii aferente şi consumabile necesare funcţionării pe timpul garanţiei pentru autobuzul de pasageri (Apron Bus), autospeciala cu lamă şi perie cu suflantă şi autospeciala întreţinere suprafaţă de mişcare.
 
Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. În această listă trebuie să se regăsească minimum un contract de produse similare, însoţit de certificate/documente emise sau contrasemnate de către o autoritate sau de către clientul beneficiar.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: director general - Bogdan Ionuţ Artagea, director economic - Horia Mihail Acatrinei, director operaţional - Nicuşor Şuţă, director dezvoltare - Constantin Teodorescu, director tehnic - Gheorghe Zamani, şef Oficiu Juridic -Georgiana Isac, şef Serviciu Programare Investiţii, Licitaţii Achiziţii, Fonduri Europene - Anca Moldoveanu, membrii AGA Mihai George DionisieOvidiu Cristian Tănase, Călin Adrian Meteş, Ioan Trocaru, membrii Consiliului de Administraţie Dumitru Nancu, Eugen Marin, Ion Madalin Marinescu, Iurin Pancencu, Dan Weiler, Cristian Carsium Moldovanu, Dan Toader.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această procedură de achiziţii publice. 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii