Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:11 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Jumătate de milion de lei pentru staţii de lucru tip desktop şi portabile ce vor fi achiziţionate de CN APM Constanţa (document)

ro

29 Jul, 2019 00:00 1580 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa cumpără staţii de lucru tip desktop şi portabile în valoare de 532.800 de lei. Obiectul prezentei proceduri este achiziţionarea de „Staţii de lucru tip desktop şi portabile“: desktop PC - 92 bucăţi, staţie grafică - 7 bucăţi, ultrabook - 4 bucăţi, laptop - 7 bucăţi.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 6.08.2019, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.328 de lei, iar cuantumul garanţiei de bună execuţie de 5% din valoarea contractului, fără TVA. Ofertanţii vor face dovada livrării, în ultimii 3 ani, de produse similare cu cele care fac obiectul achiziţiei, în valoare cumulată de cel puţin 300.000 lei (fără TVA) la nivelul unuia sau mai multor contracte.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabili de atribuirea contractului, sunt Şerban Daniela - director general, Baz Adina Iuliana - director general adjunct, Maria Mergiu - director economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnica, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tănase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, Niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii-Secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic Reparaţii - secretar CTE (rezervă), Gamalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Laura Coadă - Departament Achiziţii Publice, Hurduc Elisabeta – Serviciul Informatică, dar şi administratorii Murgeanu Gabriela, Tivilichi Nicolae Dan, Petraşcu Elena, Burlacu Mircea, Bătrâncă Ghiorghe, Naftali Daniel-Adrian.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii