Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:45 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Într-un mandat, numărul de dosare noi poate atinge 3.000 Primăria Constanţa, primarul Făgădău şi Consiliul Local Municipal angajează casă de avocatură

ro

04 May, 2018 00:00 4020 Marime text
 
Printr-o procedură simplificată proprie, Primăria Constanţa vrea să atribuie acordul-cadru, pe patru ani, având ca obiect „Achiziţia serviciilor de consultanţă/asistenţă/reprezentare juridică în vederea apărării intereselor municipiului Constanţa prin primar, ale Primarului municipiului, precum şi ale Consiliului Local al municipiului Constanta“.
 
Valoarea estimată totală a contractului-cadru este de 3.040.000 de lei fără TVA. Contractul cuprinde două loturi. Primul, cu o valoare maximă de 2.160.000 de lei fără TVA, iar cel de-al doilea, de 880.000 de lei fără TVA. Pentru lotul 1, cantitatea minimă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de un an este de 250 de dosare (acţiuni noi), cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de un an este de 750 de dosare (acţiuni noi), cantitatea minimă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de patru ani este de 1.000 de dosare (acţiuni noi), iar cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de patru ani este de 3.000 de dosare (acţiuni noi).
 
Pentru lotul 2, cantitatea minimă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de un an este de 100 de dosare (acţiuni noi), cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de un an este de 400 de dosare (acţiuni noi), cantitatea minimă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de patru ani este de 400 de dosare (acţiuni noi), iar cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de patru ani este de 1.600 de dosare (acţiuni noi).
 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Decebal Făgădău, Babu Dumitru, Răsăuţeanu Costin Ioan, Enache Marcela, Pînzariu Irina Roxana, Dinescu Fulvia, Liuţă Mihaela, Voicu Iuliana, Vecerdea Simona, Bobeş Laura, Merlă Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Niculae-Stângă Noni Adrian, Volcinschi Radu, Gherasim Sorina, Florescu Nicoleta, Balaban Mihai, Iordache Rareş George, Georgescu Raluca Florenţa, Bică Alexandru Ștefan, Pătruţoiu Mihaela Maria, Paiu Elena, Coman Gheorghe, Gavriz Elena, Itoafă Cristina Laurenţia, Văduva Ionuţ, Morcov Manolache Dragoş, Vânturache Radu Mihai, Constantin Nicoleta, Giman Iuliu Valeriu, Nanu Daniela, Molagean Neida, Turtoi Mirela, Căruntu Eugen, Dragomir Mariana Cristina, Țăranu Alexandru, Mocanu Florin, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţa, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Popescu Mihaela, Vârlan Dorel, Dogaru Tudorel, Encică Drăguţ, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian
Constantin, Tudose Florin, Toader Șerban, Todireanu Cătălin Demetriad, Zelca Hristian Ionuţ, Stamat Adriana, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Crăciun Ana Rodica, Dudaş Dezideriu, Andrei Mihaela, Andreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avătavului Costin-Valeriu, Cantaragiu Secil-Givan, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Marioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Florea Răzvan Ionuţ, Marin Aurelian Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin Florin, Patrichi Teodor, Pîrvulescu Gabriel Valentin, Popescu George Andrei, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian, Trandafir Raluca Andreea, Văsii Cristina Andreea, Tincu Cristian, Zabara Alexandru, Merdinian Liviu, Rezeanu Romeo Caius şi Călimente Horia Marius.
 
Transmiterea ofertelor se va face prin poştă, la adresa autorităţii contractante din bd.
Tomis nr. 51, camera 18 (Serviciul Management Documente), sau depuse direct la sediul autorităţii contractante din bd. Tomis nr. 51, camera 18 (Serviciul Management Documente), până la data de 14.05.2018, ora 10.00.
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii