Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa cumpără imprimante şi faxuri (document)
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa cumpără imprimante şi faxuri
19 Oct, 2018 00:00
19 Oct, 2018 00:00
19 Oct, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1524
Marime text
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa organizează o licitaţie pentru achiziţia de imprimante şi faxuri. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 25 octombrie, iar valoarea estimată a contractului este de 113.624 lei.
Potrivit beneficiarului, se doreşte furnizarea a 44 de bucăţi imprimante şi a 19 faxuri, conform specificaţiilor din caietul de sarcini. Furnizorul se obligă să livreze produsele la standardele de calitate prezentate în caietul de sarcini. De asemenea, se obligă să instaleze şi să configureze echipamentele în maximum 5 zile lucrătoare de la data furnizării. Daca în termen de 15 zile lucrătoare furnizorul nu va instala echipamentele livrate, autoritatea contractantă are dreptul de a rezilia contractul. Furnizorul are obligaţia de a interveni în maximum 24 de ore de la solicitarea în scris sau telefonic în cazul unei defecţiuni. Durata contractului este de 2 ani calendaristici de la semnarea acestuia. Plata se va face eşalonat pe măsură ce vor fi livrate echipamentele.
Citeşte şi:
Mai multe centre din subordinea DGASPC Constanţa necesită reparaţii. Iată ce probleme sunt! (document)
Echipamente de uz casnic pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa (document)
DGASPC Constanța cumpără fructe și legume. Câți bani alocă (document)
Ce firme vor distribui materiale pentru curăţenie către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa (document)
Potrivit beneficiarului, se doreşte furnizarea a 44 de bucăţi imprimante şi a 19 faxuri, conform specificaţiilor din caietul de sarcini. Furnizorul se obligă să livreze produsele la standardele de calitate prezentate în caietul de sarcini. De asemenea, se obligă să instaleze şi să configureze echipamentele în maximum 5 zile lucrătoare de la data furnizării. Daca în termen de 15 zile lucrătoare furnizorul nu va instala echipamentele livrate, autoritatea contractantă are dreptul de a rezilia contractul. Furnizorul are obligaţia de a interveni în maximum 24 de ore de la solicitarea în scris sau telefonic în cazul unei defecţiuni. Durata contractului este de 2 ani calendaristici de la semnarea acestuia. Plata se va face eşalonat pe măsură ce vor fi livrate echipamentele.
Citeşte şi:
Mai multe centre din subordinea DGASPC Constanţa necesită reparaţii. Iată ce probleme sunt! (document)
Echipamente de uz casnic pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa (document)
DGASPC Constanța cumpără fructe și legume. Câți bani alocă (document)
Ce firme vor distribui materiale pentru curăţenie către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii