Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:56 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

De astăzi, instituţiile publice şi ONG-urile se pot înscrie în competiţia „Heineken pentru comunităţi” (galerie foto)

ro

17 May, 2013 00:00 2148 Marime text
S-a dat start celei de-a treia ediţii a concursului de proiecte „Heineken pentru Comunităţi”, competiţie desfăşurată în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest.

„Începând de mâine (n.r. astăzi) toate organizaţiile şi instituţiile interesate de program pot candida timp de o lună, între 17 mai şi 17 iunie. Urmează o perioadă de două săptămâni în care doi evaluatori experţi, externi nouă organizatorilor, aceeaşi care ne-au ajutat şi anul trecut, vor analiza proiectele, iar pe data de 27 iulie vom fi în măsură să anunţăm câştigătorii de la Constanţa”, a anunţat, ieri, într-o conferinţă de presă Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.
Amintim că programul de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi” este adresat tuturor organizaţiilor non-guvernamentale, precum şi instituţiilor publice din oraşul Constanţa şi are la bază un concurs de proiecte. Aplicaţiile vor trebui să îndeplinească o serie de criterii de eligibilitate şi pot fi implementate în domenii precum social, mediu, cultură, turism, sănătate, etc. 

De ce un astfel de program?

„Heineken are o agendă globală prin care îşi propune să-şi desfăşoare activitatea în mod sustenabil, iar una dintre direcţiile din această agendă este implicarea în comunităţile locale. Aşa a luat naştere programul pentru comunităţi, care presupune susţinerea activităţii comunităţilor locale în care Heineken îşi desfăşoară activitatea şi anume Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş. La Constanţa suntem deja pentru al treilea an”, a declarat, ieri, Anca Baniţă, reprezentant Heineken.

La rândul său, directorul fabricii de bere Heineken din Constanţa, Adrian Babu declară: „Analiza rezultatelor obţinute în 2011 şi 2012, interesul tot mai mare al acestui program în rândul aplicanţilor şi impactul tot mai puternic al acestuia în comunitate ne-au determinat să continuăm şi în 2013 HEINEKEN pentru Comunităţi în cele patru oraşe unde avem fabrici”.

S-a prelungit perioada de implementare a proiectelor

Criteriile de eligibilitate sunt în mare parte aceleaşi cu cele de anul trecut. Proiectele se pot implementa atât în municipiul Constanţa, cât şi pe o raza de 15 kilometri în jurul oraşului. De asemenea, 10% din costurile eligibile vor fi pe partea de salarii, astfel încât cei doi câştigători să poată susţine partea de dezvoltare organizaţională. Rămâne valabilă posibilitatea organizaţiilor non-guvernamentale şi instituţiilor publice din Constanţa interesate să candideze, să participe cu unul sau mai multe proiecte.
Vor exista două proiecte câştigătoare, iar fiecare dintre ele va primi o finanţare de 50.000 lei.
La cererea candidaţilor, perioada de implementare a proiectelor a fost prelungită, fiind fixată între 15 iunie 2013 - 1 februarie 2014. Între 1 februarie - 15 februarie 2014 va avea loc raportarea şi anunţarea rezultatelor finale. 

ADAPTO vrea să-şi extindă proiectul la nivel naţional

Feedback-ul primit în urma organizării concursului a fost pe măsura aşteptării organizatorilor.
„Învinşii au fost mulţumiţi de partea de evaluare, pentru că noi am trimis câte un e-mail personalizat cu comentariile evaluatorilor şi punctajul obţinut. Câştigătorii au fost mulţumiţi şi pe partea de sustenabilitate, nu doar pe partea de implementare a proiectelor, pentru că unii dintre ei au reuşit să-şi ducă mai departe proiectele, continuându-le şi anul acesta”, a menţionat preşedintele Asociaţiei CSR Nest. Sergiu Sebesi a precizat că de la Constanţa, organizaţia ADAPTO a construit o hartă pentru persoanele cu dizabilităţi, pe care urmează să o dezvolte cu o altă fundaţie la nivel naţional, urmând a se implica şi în alte proiecte legate de accesibilizarea spaţiului public ţinând cont de exigenţele persoanelor cu deficiente. 

HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere din România: Heineken®, Silva, Ciuc Premium, Ciuc Radler, Golden Brau, Golden Brau Fara Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser (import), Schlossgold (import), Gambrinus, Harghita şi Haţegana.
CSR Nest este o organizaţie românească, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu pe criterii sociale, religioase, sexuale, etnice, de naţionalitate sau filosofice, supusă legislaţiei române în vigoare, înfiinţată în anul 2010.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii