Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:32 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contractul privind revizia aparatelor de respirat din dotatea CNE Cernavodă, scos la licitaţie (document)

ro

07 May, 2020 00:00 1865 Marime text

Societatea Naţională Nuclearelectrica SA cumpără pentru CNE Cernavodă servicii de întreţinere, revizie şi service aparate de respirat şi butelii de aparate de aer de respirat, în valoare estimată de 349.115,41 lei.
 
Ofertele a cererile de participare vor fi depuse până pe data de
21.05.2020, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în acceaşi zi şi la aceeaşi oră. Garanţia de participare (GP) este de 3.400 lei, iar garanţia de bună execuţie va fi în cuantum de 10% din valoarea în lei, fără TVA, a contractului. Serviciile ce vor face obiectul achiziţiei constau în următoarele: servicii de întreţinere preventivă pentru un număr de 85 aparate de respirat (aparat de respirat EVAK – 10 bucăţi; aparat de respirat ARIAC – 57 bucăţi; aparat de respirat AD-97 – 6 bucăţi; aparat de respirat DRAGER PA 90 PLUS – 12 bucăţi), servicii de întreţinere preventivă pentru un număr de 188 de butelii aer de respirat cu capacitati de 1,5 litri (4 buc.), 3 litri (48 buc.), 6,8 litri (107 bucăţi) şi 14 litri (29 bucăţi); servicii de întreţinere corectivă a aparatelor de respirat şi a buteliilor de aer comprimat. Pentru aceste servicii sunt necesare un numar de maxim 100 de ore de manoperă şi piese de schimb/materiale/consumabile în valoare maxima de 12.500 Euro; livrare butelii aer de respirat cu capacităţi de 3 litri (maxim 20 bucăţi) şi 6,8 litri (maxim 40 bucăţ) pentru buteliile care nu mai corespund în urma efectuării serviciilor de întreţinere preventivă.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Bîgu - director Sucursala CNE Cernavodă;- Adrian Mihai - director Direcţie de Producţie CNE Cernavodă, înlocuitor de drept director CNE; Valerian Sorin Ghelbereu – director tehnic, înlocuitor de drept director CNE, Georgeta Ionescu – director economic CNE Cernavoda, Sibel Chespi – economist principal, înlocuitor de drept director economic CNE Cernavodă, Titina Holobiuc – şef Serviciu Analize Cost-Buget, înlocuitor de drept director economic CNE Cernavodă; Carmen Mihaela Frunză – şef Serviciu Contabilitate şi Patrimoniu, înlocuitor de drept director economic CNE Cernavodă, Milica Răduţă – şef Birou Juridic şi Contencios, Dana Lavinia Vladu-Dinu - consilier juridic principal, înlocuitor de drept şef Birou Juridic şi Contencios, Horaţiu Ionescu - inginer şef Departament Planificare Strategică şi Achiziţii (DPSA), Florin Georgescu – şef Serviciu Achiziţii Produse, înlocuitor de drept inginer şef DPSA, Mihaela Mirela Hada - şef Serviciu Control Materiale, înlocuitor de drept inginer şef DPSA, Cristian Ion Predescu - şef Serviciu Planificare Strategică, înlocuitor de drept inginer şef DPSA,  Ileana Tiron – şef Serviciu Achiziţii Servicii şi Lucrări (SASL),  Daniel Elian Mircea – inginer Specialist SASL, înlocuitor de drept şef SASL, Mariana Laslau – subinginer principal Grup Evaluare Costuri SCM-BSA. Persoanele care au întocmit/avizat/aprobat Caietul de sarcini sunt: Marius Radu – inginer Operare CNE Principal Serviciul SM&PSI, Viorel Ganea – şef Serviciu SM&PSI, Alexandru Nedelcu – inginer şef Radioprotectie SM&PSI, Adrian Mihai – director Direcţie de Producţie CNE Cernavodă.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Ofertantii vor prezenta lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, cu indicarea obiectului contractului, a valorii, perioadei de prestare, beneficiarilor, indiferent dacă aceştia din urma sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte că în ultimii 3 ani au prestat şi dus la bun sfârşit servicii similare celor solicitate. Prin servicii similare se întelege servicii de verificare, întreţinere şi reparare aparate de aer de respiraţie. Prin sintagma ,,servicii duse la bun sfârşit’’ se înţeleg serviciile care sunt recepţionate şi sunt însoţite de Proces-Verbal de recepţie sau un document similar, întocmit în conformitate cu prevederile legale şi tehnice din domeniul contractului.  Este necesar ca ofertanţii să prezinte lista cu partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de identificare ale subcontractanţilor propuşi, pentru a permite entităţii contractante să verifice neîncadrarea subcontractanţilor în situaţiile de excludere prevăzute de Legea nr. 99/2016, precum şi îndeplinirea anumitor cerinţe de calificare, dacă este cazul, în funcţie de partea de contract pe care aceştia o îndeplinesc.
 
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii