Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:35 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract de peste două milioane de lei Sediile Poştei Române, încălzite la iarnă cu lemne de fag, stejar şi carpen (document)

ro

25 Aug, 2016 00:00 2850 Marime text
 

Poşta Română SA şi-a anunţat intenţia de organizare şi desfăşurare a unei proceduri publice în vederea atribuirii contractului „Furnizare lemne de foc 2016“.
 
Obiectivul contractului îl constituie achiziţionarea lemnelor de foc de esenţă tare, precum fag, stejar şi carpen. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 2.090.340 de lei. Contractul se va derula pe o perioadă de 12 luni începând de la data atribuirii.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare pentru sediile din Constanţa până la 26 septembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise la 23 decembrie, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 5% fără TVA din valoarea contractului sectorial. Perioada de valabilitate a ofertei este 25 decembrie, ora 16.00. Valoarea contractului pentru sediile din Constanţa este de 316.120 de lei (70.863,04 euro).

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general - Alexandru Petrescu; director executiv Direcţia Strategie şi Dezvoltare - interimat, Gabriel Dumitru; director Economic şi Dezvoltare - Gabriela Mantu; director Direcţia Juridică şi Reglementări - Elena Petraşcu; şef Departament Achiziţii şi Aprovizionare - Robert Lorentz; şef Serviciu Bugete - Analize Economice şi Controlling - Cornelia Buscu; director Direcţia Logistică - Eugen Gabriel Dumitru; şef Departament Fond Imobiliar şi Administrativ -  Ileana Mincu; şef Birou Administrativ - Marius Adrian Pavel.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii trebuie să facă dovada unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani (2013; 2014; 2015). Aceştia mai trebuie să prezinte o listă a principalelor livrări de produse similare efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această procedură publică.

Citeşte şi

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii