Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:54 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Judeţean Constanţa vrea să repare un acoperiş. Oferă 170.000 de lei

ro

15 Mar, 2017 00:00 1632 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa anunţă achiziţia directă de lucrări de reparaţii acoperiş tip şarpantă la imobilul Pavilion principal aparţinând Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Constanţa, Staţia de Pompieri Midia - Năvodari din judeţul Constanţa, din Corbu, DJ 226 (fost DN 22B), km 23, lot 29/2, conform devizului şi caietului de sarcini anexate invitaţiei.

Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 169.133,19 lei, din bugetul judeţean. Ofertanţii au obligaţia să prezinte documente din care să reiasă existenţa unei forme de înregistrare şi/sau atestare din punct de vedere profesional; documentele trebuie să fie valabile la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor şi să ateste faptul că ofertantul aparţine categoriei profesionale impuse de îndeplinirea contractului; în domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activităţi necesare în vederea îndeplinirii contractului.
 
Informaţii referitoare la capacitatea tehnică şi/sau profesională - dacă aceasta poate fi susţinută în conformitate cu prevederile art. 48 din HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Societatea contractoare trebuie să fie acreditată conf. SR EN ISO 9001 Sistem de Management al Calităţii.
 
Condiţiile contractuale prevăd constituirea unei garanţii de bună execuţie de 10% din valoarea contractului fără TVA în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie publică, conform prevederilor art. 39 şi art. 40 din HG nr. 395/2016. Durata de execuţie a lucrărilor nu va depăşi două luni şi jumătate de la primirea ordinului de lucru; totodată, se va oferi garanţie de minimum doi ani pentru lucrările efectuate. Informaţii şi clarificări se pot solicita de la: Serviciul Achiziţii, Consiliul Judeţean Constanţa, bulevardul Tomis nr. 51, tel. +40-241.488.413, fax +40 241.488.411, e-mail: licitatii@cjc.ro.
 
Condiţii de adjudecare: preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor din prezenta invitaţie şi cerinţelor minime din caietul de sarcini, considerate obligatorii. Termenul-limită de depunere a ofertelor: 16.03.2017, ora 16.00.
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii