Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:48 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Trei proceduri publice CNADNR „pompează“ peste 83 de milioane de lei în DRDP Constanţa (documente)

ro

19 May, 2015 00:00 3089 Marime text

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) SA anunţă organizarea a trei proceduri publice pentru atribuirea următoarelor contracte: „Servicii de pază umană la sediile DRDP Constanţa“, „Asigurare pază patrimoniu pe Autostrada A2 şi A4 (două loturi) şi „Întreţinere curentă pe timp de vară 2015 - 2016 - DRDP Constanţa - Autostrada A2“. Valoarea estimată a celor trei contracte este de 83.114.308,74 de lei.

Întreţinerea A2 pe timp de vară – peste 22 de milioane de lei 


Prima procedură publică organizată de CNADNR va urmări atribuirea contractului „Întreţinere curentă pe timp de vară 2015 - 2016 - DRDP Constanţa - Autostrada A2“, în valoare de 21.943.414,4 lei. Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 3.06.2015, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul DRDP Constanţa. Potrivit anunţului de participare nr. 159518 / 16.05.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, va fi încheiat un acord-cadru cu un singur agent economic, pentru o durată de 24 de luni. Garanţia de participare care va fi depusă este de 219.434 de lei. Ofertantul va face dovada că dispune de următoarele auto-utilaje şi echipamente: staţie de preparare mixturi asfaltice, utilaj multifuncţional cu tracţiune integrală cu echipamente pentru activitatea de întreţinere curentă pe timp de vară, perie mecanică, picon pentru spargere beton, cositoare, burghie perforare fâşii cu goluri, tăietor de rosturi, autobasculantă cu obloane duble şi prelată, autobasculantă transport potmol, aluviuni, buldoexcavator, cupă profil şanţ, încărcător frontal, freză pentru asfalt şi beton, automacara 40 de tone, compactor vibrator, autoremorcher, autoutilitară cu cabină dublă, sonetă pentru extras şi bătut stâlpi şi parapet metalic, cărucioare semnalizare rutieră, balize direcţionale, conuri semnalizare, indicatoare de presemnalizare, palete pentru dirijarea circulaţiei, iar pe timp de noapte, pentru lucrări rămase neterminate, balize cu lămpi de culoare galbenă intermitentă, semafoare, generator electric multifuncţional, instalaţie de colmatat rosturi şi fisuri, cisternă cu apă, compresor, motofierăstrău, motocositoare. Persoanele cu funcţii de decizie responsabile cu organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: director regional - ing. Marin Dima, director economic - ec. Roxana Alexe, director adjunct Investiţii - ing. Neculai Hodorcă, director adjunct Întreţinere - ing. Gabriela Tudor, şef Departament Întreţinere - ing. Iulian Rădulescu, şef Departament Juridic - jr. Adrian Tişa, şef Serviciu Organizare şi Derulare Achiziţii - ing. Teodora Chirică, şef Serviciu Întreţinere Drumuri - Paul Mocanu, Serviciu Întreţinere drumuri - ing. Argentina Luţă.

Aproape 10 milioane de lei pentru paza pe A2 şi A4

De asemenea, CNADNR mai lansează şi procedura publică privind atribuirea contractului „Asigurare pază patrimoniu pe Autostrada A2 şi A4 (Lot 1 - Autostrada A2 Lehliu - Cernavodă Km 64+020-160+980 şi Lot 2 - Autostrada A2 Constanţa Km 160+980 - Km 212+000 şi Autostrada A4 Ovidiu - Agigea Km 0+000 -21+870)“. Potrivit anunţului de participare nr. 159519/16.05.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată fără TVA a contractului este de 9.568.710,44 de lei. Societăţile interesate de contract pot depune ofertele de participare până pe data de 1.07.2015, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul DRDP Constanţa. Garanţia de participare pentru lotul I este de 81.000 de lei, iar pentru lotul II, de 62.000 de lei. Pentru lotul I, ofertantul va asigura un şef de obiectiv şi un număr minim de 160 de agenţi de pază, din care: 40 de agenţi de pază înarmaţi şi conducători auto, 40 de agenţi de pază înarmaţi pentru patrule mobile, 72 de agenţi de pază neînarmaţi pentru posturile fixe (spaţii de parcare), opt agenţi de pază înarmaţi, pentru posturi fixe (AI Feteşti). Pentru lotul II, ofertantul va asigura un şef de obiectiv şi un număr minim de 108 agenţi de pază, din care: 40 de agenţi de pază înarmaţi şi conducători auto, 40 de agenţi de pază înarmaţi pentru patrule mobile, 28 de agenţi de pază neînarmaţi pentru posturile fixe (spaţii de parcare). De asemenea, ofertanţii vor dispune de câte zece autovehicule necesare pentru patrulare. Autovehiculele vor fi dotate cu sistem GPS şi faruri proiectoare. O altă cerinţă este dovada că cei 160 de agenţi propuşi (pentru lotul I) şi 108 agenţi (pentru lotul II) nu au antecedente penale. Ofertanţii vor mai face dovada testării psihologice anuale a agenţilor de pază propuşi pentru prestarea serviciilor, prezentând avizele de testare psihologică cu semnătura şi parafa medicului de medicina muncii. Nu în ultimul rând, ofertanţii vor face dovada că au săli de sport proprii sau închiriate pentru pregătirea fizică a agenţilor de securitate şi sală de curs pentru pregătirea profesională, inclusiv pentru cursul de calificare, şi că dispun de posibilitatea executării şedinţelor de tragere în poligoane autorizate.

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea contractului sunt: Marin Dima - director regional, Roxana Alexe - director economic, Gabriela Tudor - director adjunct Întreţinere, Neculai Hodorcă - director adjunct Investiţii, Adrian Tişa - şef Serviciu Juridic, Teodora Chirică - şef Serviciu Achiziţii, Iulian Rădulescu - şef Departament Întreţinere, Victoraş Andrei - şef Serviciu Exploatare auto şi utilaje, Paul Mocanu - şef Serviciu
Întreţinere drumuri, Dorin Mărculescu - şef Compartiment SSM/SU, Tudorel Catană - Birou Lucrări de artă.

Peste un milion şi jumătate de lei pentru paza sediilor DRDP Constanţa

Cea de-a treia procedură publică organizată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA vizează atribuirea contractului „Servicii de pază umană la sediile DRDP Constanţa“. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 159520/16.05.2015, publicat pe licitatiapublilca.ro, valoarea contractului este de 1.602.183,73 de lei. Potrivit caietului de sarcini, câştigătorul contractului va asigura 13 posturi de pază fixă cu agent de pază neînarmat şi trei posturi de pază fixă cu agenţi de securitate înarmaţi. Durata contractului este de 365 de zile, începând de la data atribuirii. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 2.07.2015, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul DRDP Constanţa, strada Prelungirea Traian. Garanţia de participare care urmează să fie depusă este de 24.032 de lei. Persoanele responsabile de atribuirea contractului sunt: director regional - ing. Marin Dima, director economic - ec. Roxana Alexe, director adjunct Investiţii - ing. Neculai Hodorcă, director adjunct Întreţinere - ing. Gabriela Tudor, şef Departament Întreţinere - ing. Iulian Rădulescu, şef Departament Juridic - jr. Adrian Tisa, şef Serviciu Exploatare auto şi utilaje - ing. Victoraş Andrei, şef Serviciu SSM/SU - ing. Dorin Mărculescu, Birou LA/BMS - ing. Tudorel Catană, şef Serviciu Organizare şi derulare achiziţii - ing. Teodora Chirică.
 
Cele trei anunţuri de participare la procedurile publice pot fi vizualizate în secţiunea „Documente“.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii