Primăria comunei Cerchezu județul Constanţa angajează referent. Ce condiții trebuie îndeplinite și când va avea loc concursul
Primăria comunei Cerchezu județul Constanţa angajează referent. Ce condiții trebuie îndeplinite și când
12 Oct, 2018 07:02
12 Oct, 2018 07:02
12 Oct, 2018 07:02
ZIUA de Constanta
1625
Marime text
Primăria Comunei Cerchezu, Județul Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă determinată, a funcției publice temporar vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent – Compartimentul Salarizare, Resurse Umane, Contabilitate.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Cerchezu, str. General Cerchez nr. 28, Județul Constanţa, telefon: 0241/780.204.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 6 luni.
- 17 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 29 octombrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
- 01 noiembrie 2018, ora 10.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Cerchezu, str. General Cerchez nr. 28, Județul Constanţa, telefon: 0241/780.204.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii