Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:24 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Creștere de peste 100% a vânzărilor de tablete în primele 3 luni din 2012, pe Oktal.ro

ro

25 Apr, 2012 00:27 434 Marime text

Comunicat de presă - București, 24 aprilie 2012

Primul trimestru al anului 2012 a adus creșteri în vânzări pentru magazinul online cu profil IT&C www.Oktal.ro, tendința fiind așteptată și pentru perioada următoare. Vânzările s-au ridicat cu peste 30% ca număr de produse comandate și livrate, iar ca valoare a cifrei de afaceri, creșterea a fost de aproximativ 25%. Clienții au profitat de ofertele promoționale pregătite de marii producători, dar și de promoțiile concepute special de magazinul Oktal.ro.

Piața a fost impulsionată de ușoara creștere a apetitului clienților pentru cumpărături online de produse IT&C, dar și de prețurile tot mai tentante. Astfel, conform sondajelor interne realizate de magazin în rândul clienților, există o categorie care a efectuat comenzi deși nu avea planificată achiziționarea de astfel de produse în această perioadă, însă ofertele speciale au contat atât de mult, încât bugetul general s-a reorientat pentru a face loc unor produse precum laptopuri, tablete și smartphone-uri. Cele mai mari creșteri în vânzări se remarcă, în primul trimestru din 2012, pe segmentul tabletelor, unde comenzile s-au dublat, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Mai mult, luna martie a adus vânzări de tablete cu 200% mai mari decât luna martie 2011.

"Ne așteptăm ca în 2012 tabletele să fie adevărate vedete în comerțul online, creșterile fiind tot mai mari cu fiecare lună. Înregistrăm creșteri și în vânzările de laptopuri, fiind preferate modelele care înglobează cele mai recente tehnologii ale producătorilor. Promoțiile noastre sunt pe toate segmentele de preț, însă îmbucurător este faptul că, spre deosebire de anul trecut, în 2012 clienții tind să renunțe la variantele economice pentru modelele peformante. Produsele dedicate mediului de afaceri au atras o creștere peste media generală, în primele luni din acest an", spune Dan Dumitrescu, Manager Elka-Oktal Group, compania care deține magazinul online www.Oktal.ro.

Brandurile de laptopuri care au atras cei mai mulți clienți sunt Dell, HP, Asus, Lenovo și Acer. Pe Oktal.ro au fost preferate configurații puternice cu procesoare Intel Core i5 și i7, memorie 8Gb și placă video dedicată cu 2Gb. Sistemul de operare Microsoft Windows 7 are tot mai mulți fani, astfel că o creștere importantă în vânzări au avut laptopurile cu Windows 7 preinstalat de producător, dar și achizițiile cu sistemul de operare separat, la pachet cu produsul ales de client. Ultrabook-urile din oferta Oktal.ro atrag puternic interesul clienților, traficul pe website în secțiunea dedicată acestor produse este în creștere în fiecare lună. Ultrabook-urile sunt laptopuri ultraportabile, subțiri și ușoare, al căror succes pe piață este asigurat de performanțele ridicate, alături de designul elegant.

În topul dinamicii vânzărilor magazinului Oktal.ro s-au situat și telefoanele mobile, televizoarele LCD și LED, aparatele foto și chiar electrocasnice, e-book read-ere, sisteme de navigație GPS. "Luna martie a crescut și mai mult tendința clienților de a-și înnoi echipamentele deținute cu unele mai performante. Avem mulți clienți fideli care și-au intensificat achizițiile în ultimele luni, iar primăvara pare să vină cu optimism pe piața online de IT&C. Remarcăm cu plăcere și clienți noi, care vin din retailul tradițional, offline, pășind în mediul online, încântați de diferențele de prețuri în favoarea lor, dar și de serviciile complete de consultanță în achiziții și chiar post-vânzare. Aprilie este și luna în care producătorii de televizoare lansează pe piață o gamă nouă de modele care suntem singuri că vor contribui la creșterea vânzărilor", subliniază Dan Dumitrescu.

Oktal.ro vine în sprijinul clienților și în ceea ce privește finanțarea achizițiilor: plata produselor se poate realiza inclusiv cu Card Avantaj, în maxim 10 rate fără dobândă, o facilitate ușor de accesat pentru orice client, rapid și în maximă siguranță. Utilizarea Card Avantaj în cadrul comenzilor pe Oktal.ro este în creștere în primul trimestru din 2012, magazinul desfășurând în ultima perioadă și o campanie de informare cu privire la această facilitate de plată.

Oktal.ro garantează satisfacția prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziție, dorește să returneze un laptop sau netbook, nemulțumit de preformanțele acestuia - proces rapid și ușor, fără penalități și fără invocarea unui motiv. De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienți să economisească timp și bani. În perioada de garanție a produselor, clienții Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariției unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea și va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi efectuată de către un curier trimis și plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi efectuată în aceleași condiții favorabile pentru client.

Oktal.ro este un magazin online cu profil IT&C și membru fondator al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Magazinul este administrat de Elka-Oktal Group, companie cu o experiență de peste 15 ani în comercializarea calculatoarelor și a componentelor PC și unul din cei mai longevivi furnizori de pe piața IT din România.

Deși specializat în vânzarea de laptopuri, Oktal.ro oferă și o gamă variată de produse IT, electronice și electrocasnice, precum și consultanță și servicii post-vânzare. Televizoare, sisteme audio-video, telefoane mobile, tablete, aparate foto digitale, sisteme de navigație GPS pot fi comandate pe www.oktal.ro, profitând de toate beneficiile pe care le oferă magazinul: informații corecte și complete, consultanță, livrare rapidă, variante flexibile de plată, inclusiv posibilitatea de plată în rate fără dobândă cu CardAvantaj, permisiunea de retur în 30 de zile pentru produsele care nu corespund așteptărilor clienților și facilitatea gratuită E-Service, extrem de utilă pentru orice client.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii