Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:33 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

METRO Cash & Carry România lansează METRO Office Direct

ro

24 Jan, 2012 16:25 1564 Marime text

METRO Cash & Carry România lansează METRO Office Direct

METRO Cash & Carry România lansează METRO Office Direct, un magazin online dedicat produselor de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol. METRO Office Direct reprezintă prima iniţiativă din comerţul modern din România, în sfera comerţului online.

Noul magazin online face parte din strategia de adaptare a ofertei de produse şi servicii a METRO Cash & Carry România la nevoile şi cerinţele clienţilor săi profesionişti. Noua funcţiune web permite clienţilor profesionişti ai METRO Cash & Carry să comande online orice produs din gama de peste 4.500 de articole necesare funcţionării perfecte a oricărei afaceri profesioniste. Totodată, clienţii METRO Office Direct vor putea beneficia de promoţii speciale, de mai multe produse din categoriile menţionate decât cele aflate pe rafturile magazinelor METRO Cash & Carry România.

METRO Office Direct:  www.metro.ro/direct
 „Suntem foarte încântaţi că METRO este primul operator cash & carry din România care oferă clienţilor săi profesionişti ocazia de a beneficia de avantajele comerţului online, cu o gamă de produse îmbogăţită faţă de cea prezentată la raft şi cu oferte disponibile exclusiv online. Astfel, activitatea clienţilor noştri este eficientizată, atât din punct de vedere al timpului, cât şi al resurselor. METRO Office Direct este un pas important pe care îl facem în direcţia aducerii cât mai aproape de clienţi a experienţei şi profesionalismului METRO, graţie vitezei şi flexibilităţii mediului online. Piaţa din România are nevoie de un astfel de serviciu şi suntem siguri că această iniţiativă se va bucura de succes, motiv pentru care luam în calcul dezvoltarea unor noi secţiuni şi instrumente online, astfel încât colaborarea să se desfăşoare cât mai bine, în avantajul activităţilor de afaceri pe care clienţii noştri le desfăşoară”, a spus Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Printre produsele prezentate, se numără produse şi sisteme IT, mobilier, accesorii şi consumabile de birou, papetărie, echipamente de lucru, produse de unică folosinţă, produse de curăţenie, dar şi răcoritoare, cafea, cafetiere şi alte produse de protocol. De îndată ce va fi lansată comanda, marfa va fi pregătită pentru livrare, în aşa fel încât comenzile vor fi onorate în 24 de ore, oriunde în România. Plăţile sunt efectuate în cadrul parteneriatului încheiat între METRO Cash & Carry România şi Banca Comercială Română împreună cu Euplătesc. De asemenea, clienţii vor avea posibilitatea de a face plata şi prin ramburs, la livrarea produselor.

Beneficiile METRO Office Direct:
· Economie de timp şi resurse
· Protecţie a datelor personale si tranzacţii sigure online
· Sortiment îmbogăţit faţă de cel prezent la raft
· Livrare in 24 ore, oriunde in România
· Promotii din magazinele METRO Romania, plus promotii exclusiv online
· Orar de functionare: Non-Stop
· Informatii detaliate despre produse
· Identificarea rapidă a produselor, prin opţiunea de căutare
· Flexibilitate plata: ramburs, la livrarea produselor sau online (plata card)
· Aceleasi preturi ca in magazinele METRO Romania


METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2010. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2010, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii din 33 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/MAKRO Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile real,-, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe www.metro.ro.

Adina Tîmplaru
Corporate Communications Manager

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii