Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:03 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Campania Nationala "ASIGURA-TE!" ajunge in Constanta

ro

26 Apr, 2012 20:45 1960 Marime text
Campania Naţională „ASIGURĂ-TE!" ajunge în Constanţa! Începând cu 26 aprilie, „GHIDUL ASIGURATULUI" va fi distribuit gratuit în principalele intersecţii ale oraşului, iar constănţenii vor afla astfel cele mai importante detalii despre asigurările auto, de locuinţe şi de viaţă.

Începând din 26 aprilie, broşura „GHIDUL ASIGURATULUI" va fi distribuită în marile intersecţii din Constanţa. Astfel, toţi cei care traversează de astăzi arterele principale ale oraşului vor afla din acest material în format de buzunar informaţiile de bază despre rolul şi importanţa asigurărilor auto RCA şi CASCO, a poliţelor de locuinţă obligatorii şi facultative şi a asigurărilor de viaţă.

Campania Naţională „ASIGURĂ-TE!", cea mai amplă campanie de educare în asigurări din România, a fost demarată pe 20 martie de către APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, CSA - Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, IGPR - Inspectoratul General al Poliţiei Rutiere şi ANPCPPSR - Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, cu sprijinul unor importante companii de asigurări şi de intermediere în domeniu.

Proiectul se va desfăşura timp de 3 luni, până pe 20 iunie, perioadă în care vor fi distribuite în întreaga ţară peste 500.000 de broşuri informative gratuite. „GHIDUL ASIGURATULUI" este prezent în Bucureşti şi în principalele oraşe din ţară - în marile intersecţii, primării, consilii locale, prefecturi, biblioteci, aeroporturi, gări, expoziţii, muzee şi în întreaga reţea INFO EU-RO, precum şi în principalele centre comerciale.

Până în acest moment, „GHIDUL ASIGURATULUI" a fost inclus ca insert în paginile cotidienelor Libertatea şi România Liberă, a fost prezent la SIAMB - Salonul Internaţional Auto-Moto Bucureşti şi a fost distribuit de către promoterii campaniei în marile intersecţii din Capitală, la metrou şi în principalele centre comerciale din ţară. De asemenea, mesajul campaniei a fost preluat şi detaliat în programe şi materiale dedicate de către The Money Channel, EUROPA FM, RFI - Radio France Internationale, Evenimentul Zilei, iar spotul video al proiectului este difuzat în regim de interes public de către TVR şi NEPTUN TV.

Partenerii campaniei sunt ASIROM VIG, BCR Asigurări de Viaţă VIG, PIRAEUS Insurance Broker şi OTTO Broker. Proiectul se derulează cu sprijinul EUROPA FM, care difuzează timp de trei luni spotul audio al acesteia, acoperirea media fiind asigurată şi de partenerii wall-street.ro şi 9am.ro.

Campania este promovată şi prin intermediul platformei online www.asigura-te.org.

Declaraţiile organizatorilor şi partenerilor campaniei:

Constantin BUZOIANU, Preşedinte, CSA

„Programele care au ca obiectiv creşterea gradului de educare în asigurări a consumatorilor sunt binevenite, pentru că sensibilizează opinia publică cu privire la importanţa conceptului de asigurare, motivele pentru care ar trebui să fie încheiată o asigurare şi la tipurile de produse disponibile pe piaţă. Furnizarea acestor informaţii va sprijini procesul de îmbunătăţire a relaţiei dintre asiguratori, intermediari şi consumatori şi va ajuta la consolidarea încrederii consumatorilor în această industrie."

Comisar-şef de poliţie Lucian DINIŢĂ, Directorul Direcţiei Rutiere din cadrul I.G.P.R.

"Apreciem faptul că prin acest demers vom reuşi să contribuim la adoptarea unui comportament rutier mai prudent al conducătorilor de autovehicule, precum şi la sporirea gradului de siguranţă rutieră pe drumurile publice din România, în contextul în care, în lipsa deţinerii asigurării RCA pentru autovehiculul condus, cel găsit vinovat de producerea unui accident rutier va suporta din buzunarul propriu cuantumul pagubelor produse şi va fi sancţionat contravenţional de către poliţistul rutier."

Mariana DIACONESCU, Preşedinte Directorat, ASIROM VIG

"Companiile din piaţa de asigurări au nevoie de consumatori care înţeleg produsele şi conceptele financiare, care sunt conştienţi de riscuri şi oportunităţi şi care selectează serviciile şi produsele financiare, astfel încât acestea să se potrivească nevoilor lor specifice. ASIROM susţine Campania "ASIGURĂ-TE!", considerând că aceasta reprezintă o iniţiativă importantă şi un demers necesar în cadrul unui amplu proces de îmbunătăţire a cunoştinţelor consumatorilor în domeniul asigurărilor."

Florina VIZINTEANU, Preşedinte Directorat, BCR Asigurări de Viaţă VIG

"Considerăm că educaţia financiară este esenţială pentru fundamentarea deciziilor ce privesc viitorul, siguranţa şi protecţia noastră şi a celor ce ne sunt dragi. Din acest motiv am ales de fiecare dată să ne implicăm sau să dezvoltăm campanii de informare ce le oferă clienţilor noştri informaţii şi soluţii ce contribuie la creşterea calităţii vieţii lor, la rezolvarea priorităţilor de-a lungul vieţii, la păstrarea standardelor de viaţă chiar şi la vârsta senectuţii. Implicarea în astfel de proiecte ne oferă şansa de a oferi comunităţii în care trăim cunoştinţele şi abilităţile noastre."

Alexandru CIUNCAN, Secretar General, APPA

"Rezultatele campaniilor derulate până acum de APPA ne-au permis să ducem la un alt nivel demersul nostru de creştere a gradului de informare şi educare în domeniul asigurărilor pentru publicul larg. Demarăm astfel prima etapă a celui mai important proiect de acest tip derulat până acum şi ne bucurăm de sprijinul unor parteneri puternici, a căror susţinere se va reflecta cu siguranţă în impactul campaniei".

Sorin MIERLEA, Preşedinte, ANPCPPSR - "o9atitudine!"

„Fie că este vorba de alimente sigure, etichetare, turism sau, în cazul de faţă, de achiziţia asigurărilor, este esenţial ca noi, consumatorii, să alegem produsul cel mai potrivit pentru nevoile noastre, în cunoştinţă de cauză şi cu respectarea drepturilor noastre. Informarea şi educarea consumatorilor în domeniul asigurărilor este deosebit de oportună în contextul actual şi sperăm că rezultatele vor fi pe măsura aşteptărilor".

***

Despre APPA

APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor are ca scop principal promovarea conceptului de asigurare şi susţinerea creşterii gradului de educare în asigurări în rândul populaţiei.

De aproape trei ani, APPA derulează campanii de informare a publicului larg cu privire la conceptul de asigurare, susţinute prin distribuţia de broşuri informative, lansarea de portaluri specializate şi alte eforturi similare de comunicare.

APPA organizează conferinţe şi alte tipuri de reuniuni tematice pentru dezbaterea şi soluţionarea problemelor specifice majore. De asemenea, Asociaţia elaborează studii şi analize privind priorităţile în domeniul asigurărilor. Mai multe detalii găsiţi pe www.appa-asigurari.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii