Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:45 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce societate se ocupă de repararea și întreținerea autovehiculelor din parcul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Dobrogea“ Constanța. Ce valoare are contractul (document)

ro

06 Jun, 2018 21:53 1906 Marime text
Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Dobrogea" al județului Constanța a atribuit recent un contract de servicii de reparare și de întreținere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pentru autospecialele din parcul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Dobrogea“ Constanța – Citroen.

Potrivit licitatiapublica.ro, acordul-cadru are că obiect servicii de reparare și de întretinere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pentru autospecialele din parcul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dobrogea” al județului Constanța în anul 2018, pentru autospeciale CITROEN, care nu s-a atribuit în cadrul procedurii Licitație deschisă finalizată de autoritatea contractantă în luna Octombrie 2017.

Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze pe de o parte piesele de schimb și a materialele necesare în procesul de întreținere a autovehiculelor, iar pe de altă parte servicii de întreținere și repararea autovehiculelor din dotarea Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dobrogea” al județului Constanța, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt câștigătorii acordurilor cadru, ce fac obiectul prezenței proceduri.

În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanță preventivă și corectivă va fi achiziționat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai părților, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.

Ofertantul poate depune oferta de preț pentru care se va înscrie, detaliat, pe fiecare tip de autospecială solicitat de către autoritatea contractantă conform specificațiilor din Caietul de sarcini. Operatorii economici trebuie să facă dovadă că dețîn atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizați să execute servicii ce fac obiectul acordului cadru. În situația în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a execută reparațiile curente și reviziile tehnice la valoarea maximă prezentată în fișa de date a achiziției.

Acordul-cadru, că modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate produse și servicii pe care autoritatea contractantă apreciază a le va achiziționa ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acordcadru, autoritatea contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile fixe ce vor fi achiziționate în cadrul respectivului contract subsecvent.

Serviciile și produsele aferente executării serviciilor de mentenanță corectivă și preventivă ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor tehnice așa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 3-a zi înainte de termenul limita stabilit în Anunțul de participare pentru depunerea ofertelor.

Criteriul de atribuire a contractului l-a reprezentat prețul cel mai scăzut, iar din cele două oferte câștigătoare a fost declarată cea venită din partea societății Utilnavorep SA Constanța.
 
Valoarea estimată totală a fost de 308.117,66 lei, iar cea finală a ajuns la 273.031,39 lei fără TVA.
 
Despre Utilnavorep SA
 
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, interogat la data de 6 iunie 2018 societatea a fost înființată în anul 1992 și are sediul social în municipiul Constanţa, bulevardul Aurel Vlaicu nr. 52, județul Constanţa.

Societatea are capital social subscris de 5.000.000 lei, integral vărsat, iar cei 87 de acționari aflați pe Lista de Acționari au cota de participare la beneficii şi pierderi: 100% / 100%.

Administratorii societății sunt Rodica Ciubotaru, Adela Diaconescu și Sorin Mitrea.

Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă repararea şi întreţinerea navelor şi bărcilor

Potrivit Ministerului de Finanțe, pentru anul 2017 societatea a raportat cifră de afaceri netă de 57.998.966 de lei, profit de 15.082.263 de lei și 221 de salariați.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
În secţiunea „documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii