Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:09 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE „ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI DOTARI”

ro

06 May, 2019 12:40 1453 Marime text

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE
 
  1. Informatii generale: SC SIRUTI SRL Municipiul Tulcea, România, Str. C.A. ROSETTI nr. 11, , județul Tulcea, tel.:  0745926894, e-mail sirutisrl@yahoo.com
  2. Denumirea/obiectul şi locul de prestare a contractului: „ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI DOTARI” in Regiunea: Sud Est, Strada Prislav, nr. 173, CF 31165, hala S=600 mp, Municipiul Tulcea, Judetul Tulcea, România. Achiziția se va desfașura pe 1 lot: compresor, cabina de vopsit, elevator 4 coloane, aparat de geometrie camioane, masina jantat camioane, masina de echilibrat camioane, pistol de impact, platforme vulcanizare, masini jantat, masini echilibrat, elevatoare 3 to, elevatoare 4 to, elevator foarfeca
  3. Cod CPV: 42123000-7 - Compresoare , 42417000-2 - Elevatoare si transportoare , 44510000-8 - Scule
  4. Tipul și durata contractului: contract de furnizare, valabil de la semnarea contractului 3 luni
  5. Data, locul şi ora-limită de depunere a ofertelor: Va invitam sa participati in data de 14.05.2019, ora 14:00, la sediul nostru din Municipiul Tulcea, România, Str. C.A. ROSETTI nr. 11, , județul Tulcea, România, la procedura de atribuire a contractului de „ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI DOTARI”.
  6. Modalitatea prin care se atribuie contractul: Procedura competitivă conform Ordinului MFE 1284/2016. 
  7. Sursa de finantare a contractului de servicii care urmeaza sa fie atribuit:  Buget propriu si Fonduri europene, prin Programul Operational Regional 2014 – 2020 prin contract de finanțare nr. 2744/30.07.2018
  8. Buget maxim alocat: Valoarea totală estimată este de 396.879,82 lei fără TVA, la care se adaugă TVA 19%.
  9. Prețul contractului/contractelor nu se poate ajusta. Nu se accepta oferte alternative.
  10. Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele sectiuni:
  • Documente de calificare;
  • Propunerea Tehnică;
  • Propunerea financiară.
Modul de prezentare a ofertei trebuie să corespundă indicațiilor formulate în documentul  Caiet de Sarcini/Specificațiile tehnice. Ofertele care nu conțin informațiile minime solicitate si/sau nu respectă cerințele minimale din Caiet de Sarcini/Specificațiile tehnice vor fi respinse ca neconforme.
  1.  Documentele care insoțesc oferta:
  • Scrisoarea de înaintare
  • Împuternicire
  1. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile
  2. Mijloace de comunicare:
  • Email pentru solicitare de clarificări și contestații
  • Email sau poștă/curier/înmânare personală pentru transmitere comunicări
  • Poștă/curier/înmânare personală a ofertelor.
  1. Documentația de atribuire se poate procura de la sediul firmei Municipiul Tulcea, România, Str. C.A. ROSETTI nr. 11, , județul Tulcea.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. 0745926894, e-mail sirutisrl@yahoo.com , persoană de contact Dimitriu Ioan-Cristian.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii